نیروهای نظامی اجازه ندهند مسائل قومی، مدیریت های امنیتی و انتظامی را تحت شعاع قرار دهد

رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: نیروهای نظامی برای تأمین امنیت و حفظ صلابت نظام اسلامی و با تقویت همدیگر اجازه ندهند مسائل قومی، مدیریت های امنیتی و انتظامی را تحت شعاع قرار دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   رییس کل دادگستری استان در همایش ریش­ سفیدان و معتمدین عشایر شهرستان بویراحمد و نقش آنان در پیشگیری از وقوع جرم گفت: امام حسین(ع) برای اصلاح امت جدش و امر به معروف و نهی از منکر ، خود و یارانش را به قربانگاه کربلا برد و امروز شما نیز با تأسی از فرهنگ حسینی برای تقویت اخوت و اصلاح جامعه حرکت کنید تا زمینه برای یک جامعه مطلوب اسلامی فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش اظهارکرد: همه ما می­ بایست همچون مولای­مان حسین(ع)، زندگی و آبروی خود را در مسیر برقراری امنیت این میهن سربلند قرار دهیم و در راه اصلاح جامعه جهادگونه رفتار کنیم.

مزارعی تأکید کرد: نیروهای نظامی برای تأمین امنیت و حفظ صلابت نظام اسلامی و با تقویت همدیگر اجازه ندهند مسائل قومی، مدیریت های امنیتی و انتظامی را تحت شعاع قرار دهد.

وی گفت: خوشبختانه کشور عزیزمان از حیث امنیت بیرونی، با وجود مدیریت حسین زمان- رهبر معظم انقلاب- و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی هیچگونه مسأله ای ندارد و انشاالله در آینده نیز با تربیت افرادی چون شهید حججی با موانع روبه رو نخواهد شد.
رییس شورای قضایی استان با یادآوری فداکاری شهدای مدافع حرم به ویژه شهید کربلا صفت شهید حججی بیان کرد: این شهید بزرگوار با خدا معامله کرد و به همین دلیل محبوب قلوب مؤمنین قرار گرفت، بنابراین ما مؤظفیم با الگو سازی از این رفتار اسلامی در همه حوزه های مدیریتی به تقویت بنیان های جامعه بپردازیم.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی(ره) بنیان­گذار حکومت اسلامی که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» گفت: سپاه مقتدر با برنامه ­ریزی مداوم می­ تواند در حوزه فرهنگ، اخلاق مداری و امنیت گام­های اساسی بردارد تا انشاالله در آینده نزدیک استان غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد در جامعه اسلامی همچون نگینی بدرخشد.

انتهای پیام/غ

در راه اصلاح جامعه جهادگونه رفتار کنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.