با حکم امیر اسماعیلی

انتصاب فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی

با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، علی حدادی سامانی با حکم امیر اسماعیلی به عنوان فرمانده جدید منطقه مرکزی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) منصوب و از زحمات ابوالفضل توکلی قدردانی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار علی بلالی عصر دیروزدر مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به اینکه فرصت خدمت صادقانه در مسؤولیت‌هایی که به یک شخص سپرده می‌شود بسیار کم است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در این مدت محدود، مسؤولیت سپرده شده را به نحو احسن انجام داده و بدین وسیله رضایت خداوند متعال را به دست آوریم.

وی افزود: کار موثر، تلاش مضاعف می‌خواهد و قطعا با ساده انگاری هیچ کار موثری انجام نخواهد شد و روحیه بسیجی، انقلابی و پرتحرک، کار را پیش خواهد برد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در زمان شروع به کار دولت دوازدهم اشاره و عنوان کرد: ایشان در سفارش اعضای دولت به کار و تلاش مضاعف به امیر کبیر اشاره کردند و دوره کوتاه خدمت او در آن زمان را سرشار از برکات زیادی خواندند که هم اکنون نیز آثار خدمت او قابل لمس است.

وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر تغییر و تحول‌های زیادی در سطح قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) صورت گرفته است، بیان داشت: علت این است که تعدادی از امیران این قرارگاه در سن بازنشستگی قرار گرفته‌اند و سعی می شود ضمن استفاده از تجارب ارزشمند آن‌ها از فرماندهان جوان و مستعد در جهت پیشبرد اهداف راهبردی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)  استفاده شود.

بلالی در پایان خاطر نشان کرد: توفیق بر این شد که فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) طی حکمی از سوی فرمانده قرارگاه به عنوان فرمانده جدید این منطقه معرفی و از فرمانده سابق این منطقه نیز در مرکز مطالعات قرارگاه استفاده شود که برای هر دو فرمانده توفیق روز افزون در مسؤولیت‌های جدید را از خداوند متعال خواستاریم.

 در این مراسم ضمن قرائت حکم انتصاب علی حدادی سامانی به عنوان فرمانده جدید منطقه مرکزی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، از زحمات ابوالفضل توکلی نیز با اهداء لوح سپاس از سوی مسؤولان کشوری و لشگری قدردانی شد.

 

انتهای پیام/م

 

علی حدادی سامانی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.