توزیع 100هزار پاکت در بین دانش آموزان خراسان شمالی

قائم مقام کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: 100هزار پاکت بین دانش آموزان خراسان شمالی برای

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ دعلی وحدانی،قائم مقام کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان اینکه مرحله دوم جشن ملي و سراسري عاطفه ها با رويكرد تامين نيازهاي دانش آموزان بي بضاعت و نيازمند برگزار مي شود، گفت: مرحله دوم این جشن در 19 مهر ماه همزمان با سراسر کشور برپا می شود.

وی با بیان اینکه پایگاه های جشن عاطفه ها در حدود 800 مدرسه استان برگزار می شود،افزود : کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می شود و در مدارس برخوردار نیز این کمک ها به سایر آموزشگاه های روستایی و یا حاشیه شهرها منتقل می شوند.

وی گفت:برای مشارکت دانش آموزان در این جشن بیش از 100 هزار پاکت بین مدارس استان توزیع شده که این پاکت ها در روز چهارشنبه 19 مهرماه جمع آوری می شود.

قائم مقام کمیته امداد استان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از شش هزار دانش آموز و 1500 دانشجو از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، افزود:  70 مرکز نیکوکاری مستقر در سطح دهستان های استان پذیرای کمک های خیران می باشد.

وحدانی اعتماد مردمی به کمیته امداد را سرمایه ای ارزشمند برای این نهاد خواند و گفت: در سایه این اعتماد است که مردم و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل کمیته امداد می دهند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.

وی به میزان کمک های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه ها در استان اشاره کرد وگفت: مردم نوعدوست خراسان شمالی در مرحله نخست جشن عاطفه ها که در روز 23 و24 شهریور ماه برگزار شد، بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به محرومان کمک کردند که۹۶۳ میلیون تومان به صورت کالا و ۴۷ میلیون تومان نیز به صورت نقدی پرداخت شد.

وحدانی به مقایسه کمک های مردمی جشن عاطفه ها در سطح شهرستان های استان پرداخت و گفت:مردم شهرستان بجنورد با پرداخت بیش از ۳۶۵ میلیون تومان بیشترین کمک وشهرستان فاروج با 11 میلیون تومان کمترین کمک را در این جشن داشتند.

انتهای پیام/آ

پایگاه های جشن عاطفه  در 800 مدرسه استان خراسان شمالی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.