در صحن علنی امروز؛

شهریاری به طور مشروط از توضیحات وزیر کشور قانع شد

نماینده زاهدان از پاسخ وزیر کشور به سوال خود درباره عدم تقسیمات استان سیستان و بلوچستان به دو یا سه استان به طور مشروط قانع شد.

شهریاری به طور مشروط از توضیحات وزیر کشور قانع شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  حسینعلی‌ شهریاری نماینده مردم زاهدان در جلسه علنی امروز از پاسخ عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور به سؤال خود درباره عدم تقسیمات استان سیستان و بلوچستان به دو یا 3 استان به طور مشروط قانع شد.

گفتنی است؛  پس از پاسخ رحمانی‌فضلی در جلسه علنی به این سؤال نماینده زاهدان اعلام کرد در صورتی که وزیر کشور قول دهد موضوع را حل کرده و در شورای عالی امنیت ملی و دیگر نهادهای کشور پیگیر آن باشد از پاسخ وی قانع می‌شود.

 در ادامه علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظرم این تقسیم اقدام خوبی است و مسئله شیعه و سنی مانعی برای آن نیست. البته نهادهای عالی باید در این زمینه نظر خود را اعلام کنند و وزیر کشور قول دهد که این موضوع را پیگیری کند.

شایان ذکر است وزیر کشور پس از اظهارات مطهری قول پیگیری مطالبه تقسیم سیستان و بلوچستان به دو یا سه استان را داد و  شهریاری نماینده زاهدان اعلام کرد که از پاسخ وزیر قانع شده و نیازی به رای‌گیری درباره سؤال نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار