مجری سابق فاکس‌نیوز: تیراندازی لاس وگاس بهای آزادی حمل سلاح است

مجری سابق فاکس‌نیوز گفت تیراندازی لاس وگاس بهای آزادی حمل سلاح است و اعمال قوانین محدودیت حمل سلاح امری ضروریست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «بیل اورایلی»، مجری سابق شبکه فاکس نیوز، روز گذشته در مطلبی در وبسایتش نوشت: تیراندازی مرگبار لاس وگاس بهای آزادی در آمریکاست.

وی در ادامه نوشت: اعمال قوانین حمل سلاح لازمه ایجاد امنیت عمومی است؛ اما اقدامات اندکی برای جلوگیری از این‌گونه حوادث صورت می گیرد. انجمن ملی سلاح و حامیان آن خواستار دسترسی آسان به اسلحه هستند؛ اما گروه های دیگر می خواهند حمل سلاح ممنوع شود.

وی افزود: این بهای آزادی است. گروه های خشونت گرا می توانند به راحتی در خیابان پرسه بزنند و خرابی به بار آورند. مهم نیست تهدید آنها چقدر جدی باشد. تجربیاتی که در بررسی جنایت های مرتبط با اسلحه بدست آوردم نشان داد که محدودیت های دولت هم این بیماران روانی را متوقف نمی کند و آنها در نهایت یک راه برای آسیب رساندن به مردم پیدا می کنند. متمم دوم قانون اساسی آمریکا هم از حق مردم برای داشتن اسلحه محافظت می کند حتی افراد احمق جامعه.

در تیراندازی بامداد دوشنبه در یک جشنواره موسیقی در لاس وگاس آمریکا، 59 نفر کشته و 527 نفر مجروح شدند. این مرگبارترین تیراندازی در تاریخ معاصر آمریکا محسوب می شود. عامل این حادثه مرگبار که به مدت 72 دقیقه به طور مکرر تیراندازی می کرد، در نهایت خودکشی کرد. وی از طبقه سی و دوم یک هتل نزدیک محل برگزاری کنسرت به سمت مردم تیراندازی می کرد.

پلیس اعلام کرد که 10 چمدان حاوی 23 قبضه اسلحه را در هتل محل اختفای وی و همینطور 19 اسلحه دیگر هم در خانه محل سکونت وی کشف کرده است.

بیل اورایلی یکی از خبرنگاران جنجالی آمریکاست که مصاحبه هایی هم با باراک اوباما و دونالد ترامپ در شبکه فاکس نیوز انجام داده است.


انتهای پیام/

مجری سابق فاکس‌نیوز  تیراندازی لاس وگاس را بهای آزادی حمل سلاح در آمریکا دانست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار