شبکه آب شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه یافت

مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد از توسعه ۷ درصدی شبکه آب شرب شهرهای این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع مدیران آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طی 4 سال گذشته از هیچ تلاشی برای تقویت زیرساخت‌های آب شهرهای این استان دریغ نشد و در این زمینه گام‌های موثری برداشته شد.

وی با بیان اینکه بهسازی تاسیسات و اصلاح شبکه توزیع آب شهرهای استان نیز در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: طی سه سال اخیر شاهد رشد 7 درصدی احداث شبکه توزیع در سطح شهرهای استان بودیم که به نوبه خود باعث ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان شده است.

لدنی‌نژاد ابراز کرد: تا سال 93 میزان شبکه توزیع آب موجود در شهرهای استان 1368 کیلومتر بوده که این میزان با برنامه ریزی و پیگیری‌ مجموعه کارکنان آبفای شهری هم اکنون به یک هزار و 470 کیلومتر رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از رشد 32 درصدی تعداد مشترکین آب در شهرهای استان خبر داد و افزود: اجرای 65 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و اصلاح و توسعه 170 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهرهای استان را به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های موثر آبفای استان در سال‌های اخیر عنوان کرد.

لدنی‌نژاد ادامه داد: با وجود محدودیت‌های منابع اعتباری از ابتدای امسال تاکنون 20 کیلومتر توسعه و 18 کیلومتر اصلاح شبکه‌های توزیع آب شرب در شهرهای این استان انجام شد که به نوعی گام موثری در زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وی تصریح کرد: طی 3 سال گذشته شاهد افزایش 58 درصدی حجم تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای استان و وارد مدار شدن 8 هزار متر مکعب مخزن بتنی در چهار شهر یاسوج، باشت، مارگون و چیتاب هستیم.

انتهای پیام/غ

رشد 32 درصدی تعداد مشترکین آب در شهرهای استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.