اطفاء 17 حریق طی 2 روز در قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفاء 17 حریق طی تاسوعا و عاشورای حسینی در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عباس جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم  با اشاره به اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: طی این دو روز، با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته از قبل و محدودیت‌های ترافیکی نقاط مختلف شهر، استقرار برای تأمین ایمنی فضاهای مختلف شهری و عزاداران حسینی، در دستور کار قرار گرفت.

وی با تأکید بر آماده باش نیروهای آتش‌نشانی برای امدادرسانی در روزهای تاسوعا و عاشورا افزود: در ایام محرم با توجه به برگزاری هیئات عزاداری در حسینیه‌ها، حرم مطهر، مساجد و... بازدیدهایی از روند ایمنی این فضاها انجام شد تا کمترین خطری متوجه عزاداران باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انجام ۶۰ عملیات آتش‌نشانی در تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: این عملیات‌ها شامل ۱۷ مورد اطفاء حریق، ۲۹ مورد ایمن سازی و ۱۴ مورد عملیات نجات بود.

جعفری به توزیع کپسول‌های اطفاء حریق در بین مساجد و هیئات شهر اشاره کرد و یادآور شد:  ۳۶ خودروی آتش نشانی به صورت آماده باش در سطح شهر از صبح تاسوعا تا پایان مراسم شام غریبان مستقر شدند.

انتهای پیام/ش

انجام ۶۰ عملیات آتش‌نشانی طی تاسوعا و عاشورای حسینی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.