جعفری:تمام اقوام و فامیل در منزل ما جمع شدند /مادرم از شنیدن خبر مرگم شوکه شده است

مربی تیم ساندا کشورمان گفت:پس از شنیدن خبر مرگم تمام اقوام و دوستان در خانه مان جمع شدند و حتی مادرم هم از شنیدن این خبر دچار شوک شده است.

محمدرضا جعفری مربی تیم ملی ساندای کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره خبر مرگ فوتش که صبح امروز روی برخی تلکس های خبری منتشر شده بود،اظهار کرد:خدا شاهد است از زمانی که خبر مرگ من به بیرون مخابره شده است از صبح امروز تا الان دوستان و خانواده با شنیدن این خبر مرتبا در حال مراجعه به منزل و تماس با من هستند.

او ادامه داد:وقتی که این خبر ناگوار را شنیدم قلبم شدیدا درد گرفت و استرس زیادی بر من وارد شد.اگر رسانه های خبری می خواهند خبر مرگ کسی را منتشر کنند نباید با زندگی افراد بازی کنند و خبر کذب و دروغ اعلام کنند.

مربی ساندای تیم ملی ووشو در ادامه افزود:از اینکه انتشار خبر مرگم باعث استرس مردم شده است احساس ناراحتی می کنم.در ضمن  جا دارد مرگ دلخراش این قهرمان ارزنده را به خانواده و جامعه ورزش صمیمانه تسلیت  بگویم و همچنین به خبرگزاری ها توصیه می کنم که قبل از اعلام خبر مرگ تحقیقات لازم را درباره صحت یا سقم این خبر انجام بدهند.

جعفری در پایان صحبت هایش بیان کرد:پس از این اتفاق مادرم حالش خراب شد و چندین بار جویای احوالم شد تا مطمئن شود اتفاق خاصی برایم رخ نداده است.هنوز هم استرس و فشار زیادی را تحمل می کنم به صورتی که بدنم خیس عرق شده است.

انتهای پیام/

تعجب جعفری از شنیدن خبر مرگش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار