شافعیان: عملکرد فوق العاده‌ای در آسیا داشتیم /همه اعضا تیم یکدل و متحد بودند

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: تیم یکدل و متحدی داشتیم و به همین دلیل توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

شافعیان : عملکرد فوق العاده ای در آسیا داشتیم / همه اعضا تیم یکدل و متحد بودندنشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در گفت و گو با گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات جام باشگاه های آسیا که در پایان با عنوان چهارمی نماینده کشورمان به پایان رسید گفت: در این دوره از رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا 6 تیم حضور داشتند و بازی ها به صورت دوره ای برگزار شد.

او ادامه داد : همه تیم های در یک سطح بودند و تنها نماینده هند بود که مانند دیگر تیم ها نبود. خوشبختانه تیم ما هم توانست در این بازی ها عملکرد بسیار خوبی به نمایش بگذارد و ناظرانی که از طرف فدراسیون با ما آماده بودند بسیار از عمکرد تیم ما را ضی بودند.

شافعیان افزود: تیم ما در دفاع همه را شگفت زده کرد و در مجموع عملکرد بسیار خوبی در دفاع و دروازه داشتیم.ما در بیشتر بازی ها در نیمه نخست یا از حریفانمان پیش بودیم و یا مساوی بودیم اما بیشتر بودن تجربه حریفان باعث شد که در یکی،دو بازی از حریفانمان شکست بخوریم و نتوانیم بر روی سکو برویم.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان در پاسخ به این سوال که اگر این تیم می توانست چند بازی دوستانه با تیم های خارجی برگزار کند و در اردو های خارجی حاضر شود آیا شانس مدال داشت یا خیر بیان داشت:صد در صد اگر این شرایط وجود داشت ما نتایج بهتری کسب می کردیم.باشگاه پیش از این برنامه بازی تدارکاتی و اردو خارجی را هماهنگ کرده بود اما تیم ما نتوانست به این برنامه برسد. با این حال بازهم خدا را شکر می کنم زیرا واقعا کسب این نتیجه و این عملکرد راضی کننده بود.

او افزود: اگر در بازی نخست مقابل آلماتی قزاقستان قرار نمی گرفتیم می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم . نباید فراموش کنیم که سال گذشته اختلاف زیادی با حریفان داشتیم حتی با اختلاف 17 امتیاز مغلوب حریفان می شدیم. اما امسال به واسطه یکدلی تمام عوامل تیم و حمایت های رئیس باشگاه توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

شافعیان در پاسخ به این سوال که آیا می توان برای دوره های آینده قول قهرمانی داد یا خیر گفت : ما نزدیک به دو ماه در تمرین بودیم و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می کردیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم به طور قطع ما اگر در همین دوره هماهنگ تر بودیم و یا یکی از 3 بازیکن خارجی که قرار بود جذب کنیم را جذب می کردیم هم اکنون بر روی سکو رفته بودیم . به هر صورت با شرایطی که من در این مسابقات دیدم می توانم برای دور بعد قول سکو و مدال را بدهم.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان در مورد برنامه های تمرینی این تیم برای مسابقات لیگ گفت : مسابقات لیگ از 25 مهر  اغاز می شود . تیم ما هم شب گذشته به ایران بازگشته است و ما به مدت یک هفته تمریناتمان را تعطیل کرده ایم . ما قرار است پس از پایان این دوره استراحت بدون فکر کردن به اتفاقات گذشته و اسیا برای تکرار عنوان گذشته مان در لیگ یعنی همان قهرمانی تلاش کنیم .

نشمین شافعیان در پایان و درباره پاداش عملکرد این تیم گفت: صحبت هایی در این خصوص انجام شده است و قرار شده که پاداشی به بازیکنان و کادر فنی  تعلق بگیرد . جا دارد همین جا از زحمات  و حمایت های مدیر باشگاه تشکر کنم.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار