تشکیل پرونده بررسی علت مرگ خرس در دادسرای گالیکش

پرونده بررسی علت مرگ خرس در دادسرای گالیکش تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان دادستان عمومی و انقلاب گالیکش درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک توله خرس در روستای ترجنلی این شهرستان گفت: پرونده در دادسرای گالیکش در دست رسیدگی است و دستگاه قضایی با هرگونه سهل انگاری و کوتاهی برخورد می‌کند.

عباس عرب در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: بر اساس توضیحات کارکنان محیط زیست این خرس سه یا چهار ساله، ۱۳ شهریور در زمین‌های کشاورزی نزدیک روستای ترجنلی دیده شد و به رغم هشدار و تذکر‌های اعضای یگان حفاظت محیط زیست و کارکنان پارک ملی گلستان، مردم به جای دور شدن از محل و اجازه دادن به ماموران برای به دام انداختن خرس، دور آن حلقه زدند.

وی افزود: حین عملیات، خرس به یکی از اهالی روستا که عضو شورای روستا نیز هست حمله ور شد و ماموران برای حفظ جان این فرد، مجبور به ضرب و شتم خرس شدند.

این مقام قضایی با اشاره به مرگ این توله خرس گفت: پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در این باره، پرونده در دادسرای این شهرستان برای بررسی علت مرگ خرس و شناسایی عاملان سهل انگاری و کوتاهی در این ماجرا، تشکیل شد.

دادستان گالیکش از رسانه‌ها خواست از جنجال در این باره خودداری کنند و منتظر بررسی‌ها و اعلام نظر مرجع قضایی در این باره باشند.

عرب به مردم اطمینان داد: اگر بررسی‌ها نشان دهد فرد یا افرادی در این باره کوتاهی کرده باشند با آنان برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/ق
 
 
 

پرونده مرگ خرس در دادسرای گالیکش

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.