سوال روز؛

پارس جنوبی جم مشکل مالی دارد؟

پارس جنوبی جم هشت هفته رویایی را در لیگ برتر فوتبال ایران با موفقیت پشت سر گذاشته و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

پارس جنوبی جم مشکل مالی دارد؟به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این تیم که نماینده استان «فوتبال خیز بوشهر» محسوب می‌شود در حالی وارد تعطیلات کوتاه مدت لیگ برتر شد که خبر‌های خوبی از این تیم با کیفیت به گوش نمیرسد!

تیم خوب شهرستان جم که اکنون با تماشاگرانش لیگ را تحت تاثیر قرار داده و حتی می‌تواند پا را فراتر از یک حضور موفق گذاشته، شرایطی را پشت سر میگذارد که باید خیلی به موقع برای رفع آن اقدام شود. گفته می‌شود مهدی تارتار و کادر فنی وی تا کنون یک ریال از قرارداد فصل جدید خود را دریافت نکرده اند و حتی خبر می‌رسد هنوز به چند بازیکن این تیم پولی بابت ۳۰ درصد ابتدایی فصل پرداخت نشده، نکته‌ای که مشخص است مهندس یوسفی و شخص رضاییان تلاش‌های زیادی داشته اند تا صدرنشین لیگ برتر از بابت مشکلات مالی خطری را متوجه نشود، اما واقعیت این است که بر خلاف سایر تیم‌ها هنوز پاداشی هم بابت برد‌های اخیر و نتایج خیره کننده پارس جنوبی جم به بازیکنان داده نشده است!

تعارف در فوتبال کلاه وارونه بر سر گذاشتن است و اگر قرار باشد برخی مسائل را کتمان کنیم، موفقیت به دست نمی‌آید. این درست که پارس جنوبی جم متعلق به منطقه ویژه انرژی پارس می‌باشد و همه هزینه‌های صفر تا صد بر عهده آنهاست، اما باید کمک کرد تا تیم سرحال و قبراق تارتار این جایگاه رویایی را از دست ندهد.

هیچ ایرادی ندارد دیگر منابع مهم انرژی و حتی دولتی در شهرستان جم در این شرایط حساس وارد گود شوند و دسته کم با پرداخت پاداش‌های معوقه مددرسان تیم باشند. تا کنون هیچ مصاحبه یا صحبتی از زبان سرمربی پارس جنوبی جم مبنی بر مشکلات مالی یا عدم دریافت مطالباتشان مطرح نشده و این نشان دهند حجب و حیایی است که مهدی تارتار و گروه فنی اش داشته اند، اما شاید آن‌ها هم بالاخره این سکوت را بشکنند.

یادمان باشد این تیم متعلق به استان و بخصوص مردم شهر جم است که حالا تبدیل به یک پدیده اجتماعی در سراسر استان شده و از حضورش در لیگ برتر لذت می‌برند، پس شایسته است استان زرخیز بوشهر در فوتبال بدون دغدغه تیمداری کند!

انتهای پیام /پ

پارس جنوبی جم مشکل مالی دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.