13 مهرماه؛

رونمایی از مستند شهید کجباف در شوشتر

پنجشنبه، 13 مهرماه از فیلم مستند شهید کجباف در شوشتر رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد غدیرزاده، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خوزستان گفت: مراسم شب خاطره مدافعان حرم همراه با رونمایی از فیلم مستند شهید کجباف پنج شنبه (13 مهر) ساعت 20:30 در مسجد جزایری شهرستان شوشتر برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور سردار نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه و سخنرانی ایشان در خصوص تحولات منطقه، سردار خادم سید الشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا، سردار هاتف، فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) و مسئولین کشوری و استانی حوزه هنری و دستگاه های فرهنگی استان برگزار خواهد شد.

غدیرزاده با بیان اینکه تهیه کننده این فیلم مستند حوزه هنری خوزستان است، اذعان داشت: یکی از رسالت ها و وظایف حوزه هنری پرداختن به مقام شامخ شهدا و زندگی نامه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خوزستان بیان کرد: از آن جایی که شهید کجباف در طول زندگی خود چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و پس از آن تا مبارزه با تکفیری های داعش دارای اهمیت بود، حوزه هنری خوزستان بنابر رسالت خود زندگی نامه این شهید را دستمایه فیلم مستند قرار داد و این فیلم مستند 50 دقیقه ای بازگو کننده تلاش ها و رشادت های این شهید بزرگوار است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه محقق و پژوهشگر ساخت این مستند ابوالقاسم غلام حیدر است که به همراهی آرش ساربان کارگردانی این فیلم را هم بر عهده داشته اند، افزود: کار تدوین این مستند را نیز آرش ساربان انجام داده است.

محمد غدیرزاده با بیان این که در این مستند به زندگینامه شهید از نگاه همرزمان و خانواده وی پرداخته شده است، بیان داشت: این مستند به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع حرم، معرفی شهدای مدافع حرم استان و آشنایی نسل جوان با شخصیت این شهیدان بزرگوار توسط حوزه هنری استان ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از رونمایی از این فیلم مستند کتاب شهید کجباف هم توسط حوزه هنری خوزستان منتشر می شود.

شهید هادی کجباف در جبهه های نبرد با تروریسم تکفیری در31 فروردین سال 94 در منطقه «بصری الحریر» واقع در حاشیه شمال شرقی استان «درعا» در جنوب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.