رحمانی فضلی در مراسم معارفه رئیس موسسه آموزش عالی وزارت کشور:

اولویتم در دوره دوم وزارت، آموزش در همه سطوح است

وزیر کشور گفت: اولویتمان در دور دوم وزارت، آموزش در همه سطوح است و باید این کار انجام شود.

اولویتم در دوره دوم وزارت، آموزش در همه سطوح استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تکریم و معارفه رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: آقای مردانی را بنده از سال‌ها قبل می‌شناسم و برای ماندنش در این موسسه هم اصرار زیادی داشتم.

وی ادامه داد: سامان دادن به 69 مرکزی که به این موسسه وابسته است اقدامی مهم بوده و آقای مردانی با جدیت این کار را انجام داد.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز با زحمت آقای مردانی همگرایی و انسجام را در مراکز این موسسه می‌بینیم، این موسسه می‌تواند رشته‌های بیشتری را داشته باشد، چرا که همه مشاغل به نوعی با وزارت کشور مرتبط هستند. 

رحمانی فضلی اضافه کرد: بنده خانوم سجادی را از سال ۷۱ می‌شناسم و در دانشگاه مشهد همکار بودیم، وی فردی متدین، دلسوز و مؤمن است روابط عمومی خوبی دارد و نسبت به مسائل علمی دقیق و حساس است.

وزیر کشور گفت: اولویتمان در دور دوم وزارت، آموزش در همه سطوح است و باید این کار انجام شود.

وی در ادامه به واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم عقل و علم را رد یک روز به تصویر بکشیم به عصر عاشورا می‌رسیم و تمام جلوه‌های آفرینش را در این روز می‌بینیم.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: در عاشورا زیبایی، عشق، حماسه، فداکاری و محبت می‌بینیم باید قدردان خدواند باشیم که ما را برکات دین مبین اسلام بهره‌مند کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار