قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مخالفت نمایندگان با طرح تبدیل سازمان برنامه‌ و‌ بودجه به وزارتخانه/ دولت باید لایحه بدهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه از مخالفت اعضای این کمیسیون با طرح تبدیل سازمان برنامه و بودجه به وزارت‌خانه خبر داد.

مخالفت نمایندگان با طرح تبدیل سازمان برنامه‌ و‌ بودجه به وزارتخانه/ دولت باید لایحه بدهدعلی قربانی عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: پورمحمدی معاون اقتصادی و حسینی مدیر کل مجلس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز حضور داشتند.

وی ادامه داد: بحث تبدیل سازمان برنامه و بودجه به وزارت برنامه و بودجه در این جلسه بررسی و با مخالفت اعضا و نمایندگان این سازمان مواجه شد.

قربانی تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی سازمان برنامه و بودجه از اختیارات رئیس جمهور است که در صورت تشخیص تبدیل آن به وزارتخانه، دولت باید لایحه آن را به مجلس تقدیم کند.

نماینده مردم بجنورد همچنین با اشاره به بررسی طرح آمایش سرزمینی اظهار کرد: مسجدی رئیس کمیته بخش آمایش سرزمینی سازمان برنامه و بودجه هم در جلسه امروز حضور داشت که قرار شد در کمیته‌ای با حضور خدابخشی، قوامی، بنده و سازمان برنامه وبودجه این طرح مورد بررسی قرار بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه گفت: در این کمیته قرار است راهکارهای عملی برای چگونگی اجرای طرح آمایش سرزمینی، بررسی مشکلات و موانع سر راه آن برای ارائه به مجلس تهیه و شناسایی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار