محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

همکاری نکردن وزارت نیرو در تکمیل واحدهای مسکن مهر

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن گفت: بزرگترین مشکل واحدهای مسکن مهر نداشتن تصفیه خانه فاضلاب است که در این بخش وزارت نیرو همکاری لازم را نمی کند.

همکاری نکردن وزارت نیرو در تکمیل  واحدهای مسکن مهر/ 13 هزار واحد  در انتظار تحویلامید محمدی مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن  در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بزرگترین مشکل واحد‌های مسکن در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر تصفیه و جمع آوری فاضلاب است، گفت: در بیشتر واحد‌های مسکن مهر آب، برق و گاز وجود دارد، اما در حال حاضر بزرگترین مشکل آنها فاضلاب است.

وی در ادامه افزود: در بسیاری از واحد‌های مسکن مهر آب و برق به صورت موقت وصل شده و ما پیگیر وصل آن‌ها به صورت دائم هستیم.

محمدی اظهار کرد: علی رغم اینکه وزارت نیرو هزینه اتصال تصفیه جمع آوری فاضلاب را از سوی دولت دریافت کرده است، اما هنوز بسیاری واحد‌های مسکن مهر در این بخش  دچار مشکل هستند.

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن با بیان اینکه ۱۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر‌های کوچک در انتظار تحویل هستند، افزود: این واحد‌ها به دلیل نداشتن خدمات زیر بنایی، پرداخت نکردن یارانه از سوی وزارت راه وشهرسازی برای آماده سازی واحدها و معضلات درون سازمانی تعاونی‌ها به بهره برداری نرسیده است.

 انتهای پیام/

  نداشتن تصفیه خانه فاضلاب بزرگ ترین مشکل مسکن مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار