لحظه ناکام ماندن سه سارق هنگام دستبرد از یک "جواهر فروشی" + فیلم

سه سارق هنگامی که جواهرفروش قصد بستن مغازه اش را داشت با سلاح سرد وارد مغازه شدند اما با هوشیاری مردم ناکام ماندند.

لحظه ناکام ماندن سه سارق هنگام دستبرد از  یک جواهر فروشی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ناکام ماندن سه سارق مسلح را هنگام دستبرد به یک مغازه جواهر فروشی در " بیرمنگام " انگلیس نشان میدهد. این سارقان دقیقا در لحظه ای که صاحب جواهرفروشی مشغول بستن مغازه اش بود  ناگهان وارد  مغازه شدند و تلاش کردند تا جواهرات را به سرقت ببرند اما مقاومت جواهرفروش و همچنین هوشیاری افراد محلی آنها را ناکام گذاشت.

 در حالی که  سارقان خود را در محاصره افراد محلی  می دیدند  تلاش کردند تا با سوار شدن بر خودروی خود از آنجا فرار کنند.

در این ویدئو مشاهده می شود که در هنگام فرار سارقان، افراد محلی با شکستن شیشه های خودروی آنها تلاش می کنند تا مانع فرار آنها شوند. بنا به گفته شاهدان عینی آنها مجهز به سلاح سرد مانند چاقو و کارد بزرگ آشپزخانه بودند.

 یکی از شاهدان در این خصوص گفت : " آنها چاقو و کارد آشپزخانه بزرگ در دست داشتند و توانستند سه بسته پلاستیکی از داخل مغازه به سرقت ببرند. افرادی که در آنجا حاضر بودند به سمت سارقان سنگ و آجر پرتاب کردند و تمام شیشه های خودروی آنها را شکستند. با وجود اینکه به خودروی سارقان خسارت وارد شد اما آنها موفق به فرار شدند."

بنا به گفته پلیس بیرمنگام، هوشیاری و کمک مردم سبب شد تا سارقان  تنها مقدار کمی از جواهرات این جواهرفروشی را به سرقت ببرند.

گفتنی است؛ پلیس جستجوهای خود را برای دستگیری این سه سارق آغاز کرده است.

 انتهای پیام/

لحظه سرقت سه سارق مسلح از یک جواهرفروشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار