پیدا کردن دومین مار سمی خطرناک جهان در اتاق خواب! + تصاویر

زوج استرالیایی هنگامی که به اتاق خواب خود مراجعه کردند ناگهان با یک مار قهوه ای سمی خطرناک روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر بدنبال دلیل موجه دیگری برای مهاجرت نکردن به استرالیا هستید شاید صحنه وحشتناکی که زوج استرالیایی با آن روبرو شدند دلیل خوبی باشد. زوج اهل " بریزبن " استرالیا هنگامی که با دومین مار سمی خطرناک جهان در اتاق خواب خود مواجه شدند دچار شوک شدند. این مار خود را در تختخواب این زوج پنهان نموده بود.

 شرکت خدمات مارگیری الیت با انتشار پست و تصاویری از این مار در صفحه فیسبوک خود نوشت که این مار خطرناک سمی را که دومین مار سمی خطرناک جهان محسوب می شود در تاریخ 20 سپتامبر در داخل منزل و اتاق خواب یک زوج ناشناس شکار کرده است. مارگیران این شرکت توانستند این مار حدود 1.5 متری را گرفته و از منزل این زوج به بیرون منتقل کنند.

بنا به گفته آنها در حالی که مارهای قهوه ای شرق استرالیا  مهاجم نیستند و سعی می کنند از انسان دور باشند اما در چنین موقعیت هایی آنها کاملا خطرناک و مرگبار خواهند بود.

پیدا کردن دومین مار سمی خطرناک جهان در اتاق خواب! تصاویر

انتشار این پست با واکنش کاربران در فیسبوک نیز همراه بود. در حالی که حدود بیش از 2 هزار نفر اقدام به اشتراک گذاری این پست کردند برخی از کاربران نیز در کامنت هایی به اظهار نظر پرداختند.  یکی از کاربران نوشت : " این زوج واقعا شانس آوردند. اگر این مار در نیمه شب و هنگام خواب به سراغ آنها می آمد نتیجه می توانست فاجعه آمیز باشد."

پیدا کردن دومین مار سمی خطرناک جهان در اتاق خواب! تصاویر

گفتنی است؛ چند روز پیش نیز خبری  درباره ورود دو مار پیتون به حمام خانه ای در انگلیس منتشر شد. یک زن میانسال که نیمه شب  با سر و صدای عجیبی از خواب بیدار شده بود بعد از گرفتن رد صدا و باز کردن درب حمام ناگهان با دو مار پیتون بزرگ مواجه شد که در حال نبرد در حمام بودند.

 انتهای پیام/

مار سمی خطرناکی که زوج استرالیایی در اتاق خواب پیدا کردند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۹:۳۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
در این دنیا همه چی ممکن است با خدا باش پادشاهی کن
-
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
یا خدا کمکم کن