علیرضا رضایی:

برای بازگشت به کشتی شرطی نداشتم/من و خادم دوستان قدیمی هستیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: وقتی احساس کردم کشتی به وجودم نیاز دارد بدون هیچ شرطی قبول مسئولیت کردم.

برای بازگشت به کشتی شرطی نداشتم/من و خادم دوستان قدیمی هستیمعلیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره علت پذیرش سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد امید اظهار کرد:پُر واضح است من هر چه دارم از کشتی است در نتیجه وقتی متوجه شدم می توانم برای این رشته در رده ملی مفید باشم بی چون و چرا قبول کردم.
وی تصریح کرد:در حال حاضر کشتی آزاد در تمامی رده های سنی نیاز به یک خون تازه دارد تا به دوباره به روزهای اوجش بازگردد به همین منظور هر کسی که کشتی را دوست دارد باید برای موفقیت این رشته با همه وجود تلاش کند.
مدیر پیشین تیم های ملی در پاسخ به این سوال که آیا برای همکاری دوباره اش با فدراسیون کشتی شرطی هم داشته،گفت:به هیچ عنوان شرطی نداشتم چون هدفم کمک به کشتی است اما به هر صورت برای رسیدن به موفقیت یک سری عوامل نیاز است که فقط در این خصوص توافق کردیم.
نایب قهرمان المپیک درباره رابطه اش با رسول خادم گفت:من و رسول خادم سالهاست که با هم دوست هستیم و شاید برخی اوقات در کار که طبیعی هم است اختلاف نظر و سلیقه داشته باشیم اما در مجموع چون هدف یکی است هیچ مشکلی نداشته و نداریم.
دارنده مدال برنز جهان در خصوص اینکه چه برنامه ای را در دستور کار دارد ابراز داشت:فرصت زیادی تا رقابت های جهانی کشتی باقی نمانده، نفرات اردو مشخص شده اما گفتم بار دیگر بررسی صورت گیرد تا اگر کشتی گیری مستعدی وجود داشت به جمع اردونشینان اضافه شود،خیلی زود و با دقت و تلاش مضاعف کار را شروع خواهیم کرد تا در این مدت زمان باقی مانده یک تیم ایده آل را آماده مسابقات کنیم.
رضایی خاطرنشان کرد:در حال حاضر علیرضا رضایی منش و سعید ابراهیمی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شدند، البته دو مربی دیگر نیز به کادر فنی اضافه خواهند شد تا در نهایت با قدرت برای موفقیت در رقابت های جهانی کشتی لهستان آماده شویم.

گفتنی است جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد بعد از ظهر روز (سه شنبه) در محل خانه کشتی تهران برگزار شد که پیرو پیگیری های مجید ترکان (مدیر تیم های ملی کشتی آزاد)،علیرضا رضایی عنوان دار المپیک و جهان، و سرمربی اسبق تیم ملی جوانان، مربی اسبق تیم ملی بزرگسالان و مدیر سابق تیم های ملی، به عنوان سرمربی تیم ملی امید به اعضای شورای فنی معرفی و در نهایت اعضاء در زمینه انتخاب رضایی به جمع بندی رسیدند.

لازم به ذکر است اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید برای حضور در رقابت های جهانی لهستان روزهای 12 تا 25 مهرماه در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود که اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: یونس سرمستی (آذربایجان شرقی) رضا اطری (مازندران)
61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور، ایمان صادقی (مازندران) محمد نامجومطلق (گیلان) محمد ملکی (آذربایجان شرقی)
65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی (لرستان) یونس امامی (تهران) نوید زنگنه (تهران)
70 کیلوگرم: جمال عبادی (خوزستان) اصغر جبلی (گلستان)
74 کیلوگرم: محمد متقی نیا (خراسان رضوی) حمیدرضا زرین پیکر (تهران) بهمن تیموری (کرمانشاه) سید علی موسوی (گیلان)
86 کیلوگرم: علیرضا کریمی (البرز) احمد بذری- رضا مظفری – کامران قاسم پور (مازندران)
97 کیلوگرم: مجتبی گلیج (مازندران) حسین رمضانیان (مازندران)
125 کیلوگرم: امین طاهری (تهران) مهران میرزایی (همدان) امیررضا امیری (لرستان) امیرحسین میرباباشاهی (مازندران) شایان جلیل زاده (تهران)
رقابت های کشتی قهرمانی امیدهای جهان روزهای ۳۰ آبان ماه تا پنج آذرماه در کشور لهستان برگزار می شود.
انتهای پیام/


صحبت های علیرضا رضایی پس از قبول سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار