مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب استان کرمانشاه؛

جزئیات قتل جوان کرمانشاهی/انگیزه قتل در دست بررسی است

جزئیات قتل جوان ۳۹ ساله در استان کرمانشاه تشریح شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مهدی قنادی مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب استان کرمانشاه؛از کشف جسد جوان مفقود شده در کرمانشاه خبر داد و، گفت: در تاریخ ۷ مهرماه سالجاری، خانواده  مقتول خبر مفقود شدن فرزند ۳۹ ساله خود را به پلیس اعلام کردند.

وی افزود: حسب  اظهارات خانواده  مقتول، وی در امر خرید و فروش احشام با شخصی شریک بوده و در همان روز نیز قصد خرید احشام از یکی از استان های مجاور را داشته اند.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب استان کرمانشاه گفت: در ادامه با انجام تحقیقات و بررسی های کارشناسی، ودرپی اقرار شریک مقتول جسد فرد مفقوده شده که  آثار اصابت گلوله اسلحه شکاری به سمت راست سر وی  قابل مشاهده بود در حوزه قضایی بخش ماهیدشت و خودروی وانت مقتول در یکی از محلات شهر کرمانشاه کشف شد.

قنادی تاکید کرد: متهم در ابتدا منکر انجام قتل بود و ادعا می کرد که قتل توسط چند نفر که قصد خرید احشام را از آنها داشته اند، صورت گرفته است، اما سرانجام با تحقیقات بیشتر و بازپرسی های فنی به ارتکاب قتل اقرار می کند.

وی با بیان اینکه متهم علت وقوع قتل را با انگیزه قبلی عنوان کرده است، یادآورشد: اسلحه مورد استفاده کشف وضبط  ومتهم با قرار تامین کیفری متناسب بازداشت شد.   تحقیقات در راستای ارزیابی ادعای متهم راجع به انگیزه قتل ودخالت احتمالی فرد یا افراد دیگر در ادتکاب بزه نیز در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/پ

کشف جسد  جوان 39 ساله کرمانشاهی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار