پناهی زاده: از چالش های کارم لذت می برم/ امیدوارم حضورم در اتحادیه جهانی کشتی موثر باشد

به اعتقاد عضو کمیسیون ورزش زنان اتحادیه جهانی کشتی، باور به خود و اعتماد به توانایی زنان، دو مؤلفه مهم در کسب جایگاه های ملی و بین المللی بانوان هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فرناز پناهی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در خصوص نحوه عضویت خود در کمیسیون ورزش زنان اتحادیه جهانی کشتی بیان کرد: از سال 84 در فدراسیون کشتی مشغول به فعالیت هستم که با توجه به سابقه و حوزه فعالیتم در امور بین الملل از سال 94 با مجمع جهانی کشتی نیز همکاری می کنم.

نماینده فدراسیون کشتی ایران در "کمیسیون جهانی کشتی و زنان" با بیان این که از دیرباز علاقه فراوانی به این رشته داشته است، افزود: با وجود این علاقه از تمام چالش های حوزه فعالیتم لذت می برم و از این که می توانم به نوعی به ورزش کشور خدمت کنم بسیار خوشحالم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا حوزه فعالیتش با شخصیت و روحیه زن در تضاد نیست؟ گفت: تا کنون در این خصوص به مشکلی بر نخورده ام؛ شاید در نگاه اول حضور در این رشته و فعالیت های جانبی آن مردانه به نظر برسد اما اصلا این گونه نیست. به خصوص از زمانی که کشتی کلاسیک بانوان در مجامع بین المللی حضور یافته است قدرت و عزت زنان ایرانی بیشتر دیده می شود.

پناهی زاده عنوان کرد: البته افرادی هستند که همیشه و در همه زمینه ها مانع پیشرفت انسان می شوند اما می توان با صلابت، قدرت، اعتماد به نفس و ارائه کار خوب پاسخ محکمی به همه بدخواهان داد؛ امیدوارم حضورم در اتحادیه جهانی کشتی موثر باشد تا جواب اعتماد مسئولان فدراسیون را بدهم.

این مدیر ورزشی موفق در ادامه از حمایت های اتحادیه جهانی کشتی در خصوص شروع قدرتمند کشتی کلاسیک بانوان ایران خبر داد و گفت: این اتحادیه به دلیل جایگاه ویژه ایران در کشتی آزاد و فرنگی از حضور فعال بانوان کشورمان در کشتی کلاسیک بسیار استقبال کرده و خواهان این است تا زنان با عزت ایرانی همقدم با مردان بتوانند قدرت خود را به جهانیان اثبات کنند.

مسئول امور بین الملل فدراسیون کشتی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم رشته ای که اخیرا به اتحادیه جهانی کشتی اضافه شده است را گسترش دهیم تا به رشته های المپیکی بپیوندد و بتوانیم هم پای مردان در این آوردگاه ورزشی افتخارآفرینی کنیم.

پناهی زاده در پایان از این که زنان ایرانی توانایی های خود را باور کرده اند ابراز خرسندی کرد و گفت: بانوان ما با وجود همه سختی ها و حفظ ارزش های اسلامی و فرهنگی توانسته اند در همه عرصه ها به خصوص ورزش حضور چشمگیری داشته باشند و امیدوارم این روند صعودی همچنان ادامه دار باشد.


انتهای پیام/


اظهارات پناهی زاده درباره کشتی بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار