پوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گرانی با افزایش عرضه گوشت منجمد به پایان می رسد

یک تامین کننده دام زنده و گوشت گفت:با افزایش عرضه گوشت منجمد پیش بینی می شود که نرخ گوشت گرم با کاهش 2 تا 2 هزار و 500 تومانی در بازار روبرو شود.

ریشه گران فروشی گوشت در قصابی ها کجاست؟/ اما و اگرهای کاهش 2 هزار تومانی گوشت در بازارمنصور پوریان یک تامین کننده دام زنده  و گوشت در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نرخ گوشت کماکان همانند سابق است، اظهار کرد: اکنون نرخ هر کیلو لاشه گرم وارداتی 29 هزار تومان، گوشت وارداتی 35 هزار و 500 تومان و شقه داخلی بدون دنبه 37 تا 38، شقه داخلی با دنبه 35 تا 36  و ران و سردست بسته بندی وارداتی 42 هزار تومان است.

وی از کاهش تقاضا برای خرید دام زنده بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: البته تقاضا در ایام محرم همچنان برای گوشت منجمد بالاست.

به گفته پوریان علی رغم آنکه بازار از گوشت وارداتی و داخلی گرم اشباع است اما به سبب افزایش تقاضا گرانی همچنان در قصابی ها حاکم است.

 یک تامین کننده دام و گوشت قیمت گوشت در بازار را پیش بینی کرد و افزود: با افزایش واردات و عرضه گوشت منجمد پیش بینی می شود که نرخ گوشت گرم با کاهش 2 تا 2 هزار و 500 تومانی در بازار روبرو شود.

وی در پاسخ به این سوال که گوشت گرم داخلی در قصابی ها با نرخ 45 تا 50 هزار تومان عرضه می شود، تصریح کرد: با توجه به آنکه گوشت های وارداتی تنها نیاز شرکت های بسته بندی را تامین می کند از این رو کاهش عرضه  در قصابی ها نوسان قیمت ها را به همراه دارد که انتظار می رود با افزایش واردات دیگر خبری از گرانی گوشت نباشد.

انتهای پیام/

گرانی گوشت به پایان می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار