تمدید مهلت ثبت نام جشنواره کار آفرینان برتر

مهلت ثبت نام دوازدهمين جشنواره كارآفرينان برتر هرمزگان تا 30 مهرماه تمديد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،هادی ابراهيمی مدير اشتغال و كارآفريني اداره كل تعاون، كار وراه اجتماعی هرمزگان گفت: صاحبان کسب‌ وکار دارای نوآوری و خلاقیت می‌توانند با مراجعه آدرس نشانی اینترنتیwww.karafarinanebartar.ir   نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها و ارسال مستندات اقدام کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه به خصوص جوانان است.

مدير اشتغال و كارآفريني اداره كل تعاون، كار وراه اجتماعی هرمزگان گفت:ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

ثبت‌ نام شرکت در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان به ‌طور همزمان در سراسر کشور از 11 شهريورماه آغاز شده و تا پايان مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

30 مهر آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره کار آفرینان برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.