کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان؛

اجرای برنامه های مختلف هفته ملی کودک در استان سمنان

در هفته ملی کودک 76 عنوان برنامه در کل استان سمنان در خصوص کودکان اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی جمال مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : در هفته ملی کودک 76 عنوان برنامه در کل استان در خصوص کودکان اجرا می شود .


وی افزود: برپایی نمایشگاهی با عنوان ( من از کودکی عاشقت بودم) از آثار کودکان و نوجوانان در مکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان،آغاز به کار کتابخانه روستایی ، عیادت از کودکان بیمار از مهمترین برنامه های کانون پرورش فکری استان برای این هفته است.


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تصریح کرد: در استان سمنان 10 مرکز فعال سینمای تخصصی کودک فعال است و در این هفته فیلم سینمایی ناسور به طور رایگاه برای همه ی کودکان به نمایش در می آید .


وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی در دامغان نیز از دیگر برنامه های ان هفته است.


جمال افزود : 76 برنامه در این هفته در سراسر استان برگزار می شود . 19 مهر روز کودک – سلامت و ایمنی نام دارد و برای اولین بار در سطح استان طرح صیانت آنلاین از کودکان را جزو برنامه های شاخص خود قرا داده ایم و در این روز از یکی از اساتید دانشگاه دعوت شده است تا برای افراد فعال در حوزه ی تلگرام و اینستاگرام و فضای مجازی در مورد اینکه چگونه کودکان را در فضای مجازی محافظت کنیم آموزش هایی می دهد .


در حال حاضر 38314 نفر عضو کانون پرورش فکری در سطح استان سمنان هستند .


روز 15 مهر ماه تا 21 مهر ماه هفته ملی کودک نام دارد .


انتهای پیام / د


اجرای 76 برنامه هفته ملی کودک در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار