عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس:

خوشگذرانی بازیکنان در امارات اقدام غیر اخلاقی محسوب نمی شود

حاج بیگی گفت: خوشگذرانی در امارات غیر اخلاقی نیست و بازیکنان ما خطایی انجام ندادند.

محمد رضا حاج بیگی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره خوشگذرانی برخی از بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی با الهلال عربستان اظهار کرد: من در جریان این موضوع نیستم و در جلسه هیئت مدیره هم این مسئله مطرح نشد تا اطلاعاتی بدست آورم.

او ادامه داد: به هر حال بازیکنان باید اخلاق حرفه ای را رعایت کنند چرا که  آنها الگوی جوانان کشورمان هستند و نباید بدعت شکنی کنند و رفتار غیر اخلاقی انجام بدهند. من مطمئن هستم که بازیکنان خطایی مرتکب نشدند اما اگر آنها برای چند دقیقه به بیرون از هتل محل اقامت خود رفتند اقدام غیر اخلاقی انجام ندادند.

خوشگذرانی بازیکنان در شکست پرسپولیس تاثیر گذار نبود 

حاج بیگی درباره تاثیر خوشگذرانی بازیکنان به شکست سنگین برابر الهلال گفت: تیم ما اشتباهات فردی در این بازی داشت و نبود 4 بازیکن اصلی ما در شکست سنگین برابر الهلال تاثیر گذار بود اما نباید از قدرت تیم الهلال در این بازی چشم پوشی کنیم چرا که آنها بسیار خوب بازی کردند و نتیجه زحمات خود را گرفتند. به هر حال به نظر نمی رسد خوشگذرانی بازیکنان در شکست سنگین برابر الهلال تاثیر گذار باشد.

 اختلافی میان برانکو و سید جلال حسینی وجود ندارد  

 عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره شایعه اختلاف برانکو با سید جلال حسینی تصریح کرد: من تا جایی که اطلاع دارم سید جلال حسینی هنوز به مرز آمادگی نرسیده است، براین اساس برانکو از این بازیکن در بازی ها استفاده نمی کند. به هر حال مشکل خاصی در این باره وجود ندارد و برانکو بدون دلیل بازیکنی را کنار نمی گذارد.

وکیل حرفه ای اقدامات لازم برای رفع محرومیت باشگاه انجام می دهد 

او درباره وضعیت محرومیت طارمی بیان کرد: اعضای هیئت مدیره اقدامات لازم را برای تعلیق محرومیت انجام می دهند. همچنین ما به صورت قانونی از مهدی طارمی دفاع می کنیم و این بازیکن هم با مشورت با وکلای حرفه ای باید اقدامات لازم در جهت رفع محرومیتش انجام بدهد.

حاج بیگی درباره اینکه باشگاه های فوتبال نمی توانند دفاع خوبی در دادگاه های بین المللی داشته باشند، بیان کرد: مدیریت باشگاه وکیل حرفه ای را برای دفاع از حق باشگاه انتخاب کرده است که این شخص تمام تلاش خود را برای لغو محرومیت باشگاه می کند. همچنین باشگاه مدارک مستندی برای پرونده شکایت باشگاه ریز اسپور دارد که به مراجع قانونی این مدارک را ارسال می کند تا این مشکل برطرف شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال مسئولان حقوقی باشگاه تمام تلاش خود را می کنند تا محرومیت باشگاه و طارمی لغو شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
خوشگذرانی 4تا گل هم روسرشون ریختن عیبی نداره ابروی مملکت بردن اینم دوکلمه از وکیل باشگاه توبازی بازیکنان حال دویدن نداشتن حتما خریتی توش بوده وهست
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
خوشگذرانی 4تا گل هم روسرشون ریختن عیبی نداره ابروی مملکت بردن اینم دوکلمه از وکیل باشگاه توبازی بازیکنان حال دویدن نداشتن حتما خریتی توش بوده وهست
آخرین اخبار