فرماندار بویراحمد

تاکید بر راه اندازی کارخانه بازیافت زباله در بویراحمد

کارخانه بازیافت زباله در شهرستان بویراحمد باید راه اندازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست بررسی پسماند دوپشته دشتروم یاسوج گفت: ساماندهی وضعیت دفع زباله در مرکز استان از سالهای قبل بنا به دلایل مختلف به تعویق افتاده است و ضرورت دارد هر چه سریعتر اقدامات لازم و اساسی انجام شود.

محمد کاظم نظری با بیان اینکه در سال گذشته اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای ساماندهی طرح دفع زباله یاسوج اختصاص دادیم افزود: متاسفانه به دلایل مختلف تاکنون از آن اعتبار به خوبی استفاده نشده است.


فرماندار بویراحمد راه اندازی کارخانه کمپوست را تنها راه برون رفت از این وضعیت عنوان کرد و از شهرداری یاسوج خواست هرچه سریعتر برای درج آگهی و تحویل زمین به سرمایه گذار برای ایجاد کارخانه کمپوست اقدام کند.


نظری افزود: با توجه به مشارکت مردم منطقه دشتروم برای ساخت سایت و کارخانه دفع زباله و همچنین جبران خسارات احتمالی به مردم آن منطقه، تلاش می شود تمام نیروهای کار موردنیاز کارخانه از مردم و جوانان جویای کار این منطقه تامین شود.


مکان یابی محل سایت دفع زباله دشتروم یاسوج در سال ۱۳۷۲ صورت گرفته است که تاکنون به صورت سنتی حجم زیادی از زباله های شهرستان بویراحمد در این مکان جمع آوری و دفع شده است.


سایت دشتروم تنها مرکز دفع زباله در شهر یاسوج است که مشکلات زیادی را برای محیط زیست، مردم و مسئولان ایجاد کرده است.

انهای پیام/د

تاکید  بر راه اندازی کارخانه بازیافت زباله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.