یاسوج میزبان اختتامیه شعر امام سجاد (ع)

اختتامیه سومین سوگواره ملی شعر امام سجاد (علیه السلام) ۲۲ مهرماه جاری در شهر یاسوج برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت:با توجه به ظرفیت و پیشینیه‌ی استان در زمینه شعر امسال برگزاری مراسم اختتامیه سومین سوگواره ملی شعر آئینی امام سجاد (علیه السلام) به کهگیلویه وبویراحمد محول شد.


حجت الاسلام قاسمی افزود: با توجه به استقبال خوب شاعران از سوگواره منطقه‌ای شعر امام سجاد (ع)، با رایزنی‌های صورت گرفته قرار است این سوگواره در سطح ملی برگزار شود.


وی ادامه داد: دعا در سیره امام سجاد (علیه السلام)، صحیفه سجادیه، کربلا و امام سجاد (ع) و گریه‌های امام سجاد (ع) از جمله موضوع‌های سوگواره است.


قاسمی شناسایی استعدادهای شاعران به ویژه شعرای جوان، آشنایی با سیره ائمه اطهار (ع) و شناساندن جایگاه امام سجاد (ع) را از جمله اهداف این سوگواره ملی شعر در استان عنوان کرد.


وی با بیان اینکه اشعار در همه قالب‌های شعری پذیرفته می‌شود، افزود: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر در هر موضوع با خط نازنین و فونت ۱۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.


مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با بیان اینکه به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود، مهلت ارسال آثار را تا ۱۸ مهر ماه جاری اعلام کرد و افزود: اختتامیه این سوگواره ملی نیز ۲۲ مهر ماه است.


علاقه‌مندان به شرکت در سومین سوگواره ملی شعر امام سجاد (ع) می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل: ashayerkanon@yahoo.com و یا از طریق پست به آدرس؛ یاسوج، خیابان شهید منتظری، روبروی اتفاقات برق کوچه پمپ گاز، پلاک ۱۸ دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال و با شماره ۰۹۱۷۵۱۷۹۰۶۰ سید غفار موسوی تماس بگیرند.


قاسمی، از همه هنرمندان و شاعران شعر آئینی کشور برای شرکت در این سوگواره ملی دعوت کرد.

انتهای پیام/د

سوگواره ملی شعر امام سجاد (علیه السلام)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.