مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی:

مرگ 12 نفر بر اثر مسمومیت مونو کسید کربن در خراسان شمالی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 12نفر بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن در خراسان شمالی جان باختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ بابک سلحشور مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 12نفر بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باختند در حالی که نیمه نخست پارسال، سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما و خطرات بی احتیاطی در استفاده از وسایل گرمایشی به مردم توصیه کرد پیش از استفاده از وسایل گرمایشی در منازل، از سالم بودن و باز بودن مجاری خروجی این وسایل اطمینان یابند.

بابک سلحشور با اشاره به افزایش 24درصدی تصادفات جاده ای خراسان شمالی و فوت 181 نفر در شش ماه نخست امسال گفت: از این تعداد 150 نفر در تصادفات جاده ای جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد افزایش دارد.

وی گفت: همچنین 30 نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند که در مقایسه با نیمه پارسال 50 درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی  افزود: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات را دو هزار و 496 نفر اعلام کرد و گفت: نیمه نخست سال گذشته دو هزار و 535 نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/آ

مسمومیت با گاز مونو کسید کربن در خراسان شمالی 12 قربانی گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.