آموزش صحیح مصرف مواد دارویی و بهداشتی در مدارس

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: آموزش های خوبی در مدارس پسرانه برای مصرف مکمل‌های ورزشی و در مدارس دخترانه در رابطه با مصرف لوازم آرایشی قاچاق صورت گرفته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کامبیز حسن‌زاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان دیروز در پنجمین جلسه محصولات سلامت‌محور استان کردستان که در سالن جلسات معاونت غذا و دارو برگزار شد با بیان اینکه شرکت شهرک‌ها باید در شناسایی واحدهای تعطیل ما را کمک کنند، گفت: برخی از این واحدها محل ذخیره و انبار محصولات قاچاق بوده و شناسایی این تعداد واحد بدون همکاری بسیار دشوار است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: کارهای بسیار خوبی در آموزش و پرورش از جمله آموزش در مدارس پسرانه برای مصرف مکمل‌های ورزشی و آگاهی‌رسانی در مورد قاچاق این‌ مواد و همچنین در مدارس دخترانه در رابطه با مصرف لوازم آرایشی قاچاق آموزش‌های گسترده‌ایی صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه آموزش‌های چهره به چهره بسیار تاثیرگذارتر از تبلیغات دیگر است، افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر آموزش داده شده و قطعا این آموزش‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: بازید از سیلوها با گشت مشترک در اولویت کارهای این‌ معاونت بوده و باید سیلوها را در رابطه با فلزات سنگین و همچنین اختلاط گندم ارزیابی کرد.

 انتهای پیام/ د م

 آموزش ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در رابطه با قاچاق محصولات سلامت محور در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.