لرستان؛

رتبه برتر سوگواره ملی «اربعین دانشگاهیان» به دانشجوی لرستانی رسید

مقام اول خاطره سوگواره ملی «اربعین دانشگاهیان» توسط بهروز گودرزی، دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز الیگودرز کسب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بهروز گودرزی، دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز الیگودرز موفق شد مقام اول در رشته خاطره نخستین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان را کسب کند.
از طرف محمدعلی اکبری، دبیر سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان لوح سپاسی برای این دانشجو صادر شده که متن آن چنین است.
«اربعین، نقطه‌‌ی تکامل انسانی است که فرش را به عرض گره می‎زند تا مقام جانشینی خدا بر زمین را به منصه‌ی ظهور رساند.بی‎شک در این سفر روحانی، مصباح‌الهدایه و کشتی نجاتی باید که شایسته این سلوک باشد و امام حسین(ع) آیه روشنی است که دلیل سرگشتگان طریقت است و اربعین تجلی خون خدا بر بسیط خاک است.بر خاکی که سرمه‌ی چشم فرشتگان است.

اربعین نه یک روز، که استمرار زمان دلدادگی در گستره تاریخ است زهی سعادت بر نیک‌اندیشانی که زیبایی را با هنر و اندیشه آمیخته‌اند تا شور حسینی را به بلیغ‌ترین بیان‌ها به تصویر کشند.

لبیک ارزنده‌ حضرت‌عالی به فراخوان سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان و حضور گران‌قدرتان مایه‌ مباهات گشت. هرچند، عنایت صاحب اربعین، شامل ستایش‌گر نوری چون شما خواهد بود اما به رسم ادب بر خود می‎دانیم که با اهدا این لوح سپاس مراتب امتنان خود را از کسب مقام اول در رشته خاطره نخستین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان ارزانی‎تان نماییم».

انتهای پیام/د

کسب رتبه برتر سوگواره ملی «اربعین دانشگاهیان» توسط دانشجوی لرستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.