تبریز 2018، در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

مدیر‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: قصه‌گویان برتر آذربایجان شرقی به بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هادی یوسف‌زاده مدیر‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: رقابت قصه‌گویان منتخب استان برای حضور در مرحله‌ منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (12 و 13 مهرماه) در تبریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فرآیند انتخاب و معرفی قصه‌گویان برتر استان از ابتدای شهریور ماه سال جاری با اجرای جشن‌های قصه‌گویی در سراسر استان آغاز و بیش از 200 قصه‌گو شامل؛ پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، مربیان کانون و نوجوانان علاقه‌مند در این رقابت حضور داشتند.

وی افزود: هیئت انتخاب جشنواره استانی طی چهار روز قصه‌های اجرا شده را بررسی کرده و در نهایت 24 قصه‌گو در بخش‌های مختلف برای رقابت در مرحله استانی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (12 و 13 مهرماه) در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز حاضر خواهند شد.

مدیر کل کانون استان خاطرنشان کرد: با اجرای این جشنواره 9 نفر از برگزیدگان قصه‌گویی به مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌شوند.

یوسف‌زاده توسعه و تعمیق فرهنگ قصه‌گویی در بین خانواده‌ها و معرفی استعدادهای قصه‌گویی در بین کودکان و نوجوانان و دیگر علاقه‌مندان را از جمله اهداف برگزاری جشنواره قصه‌گویی عنوان کرد.

وی افزود: محتوای تعدادی از قصه‌ها در راستای معرفی تبریز و با هدف مشارکت قصه‌گویان در فعالیت‌های فرهنگی تبریز 2018 اجرا می‌شود.

گفتنی است:تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام انتخاب شده است.

 

انتهای پیام/ش

انتخاب تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار