ضرورت توجه به مسائل فرهنگی حوزه جوانان

استاندار خوزستان گفت: باید به مسائل فرهنگی حوزه جوانان توجه شود و راهیان نور بهترین زمینه ممکن در این خصوص را فراهم کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: راهیان نور خروجی های بسیار مهم و قابل توجه ای برای استان دارند که از جمله آن می توان به بار فرهنگی و معنوی آن اشاره کرد.

وی افزود: از جان گذشتگی هایی که در دوران دفاع مقدس صورت گرفته از طریق راهیان نور قابل لمس و بیان است و به همین منظور لازم است تا سرمایه های انسانی کشور که همان آینده سازان جمهوری اسلامی هستند بیش از پیش با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

شریعتی گفت:  ما  به شهدا نیاز داریم و لازم است فرهنگ شهادت در جامعه ساری و جاری شود تا نسل آینده بداند وارث چه دستاوردهای با ارزشی هستند.

رئیس شورای اداری استان خوزستان افزود: نسل آینده باید بداند که چه رشادت هایی در این کشور صورت گرفت تا از مرزهای ایران اسلامی حفظ و حراست شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و دستگاه های اجرایی باید تمام قد و خارج از بروکراسی دست و پاگیر اداری، سپاه را در برگزاری راهیان نور کمک کنند، عنوان داشت: وقتی گفته می شود خارج از بروکراسی منظور تخلف و خارج از چارچوب قانون نیست بلکه تعامل هرچه بیشتر با درخواست همکاری سپاه در خدمت رسانی به زائران مناطق عملیاتی است که در قالب راهیان نور به خوزستان سفر می کنند.

انتهای پیام/م

لزوم آشنایی دانش آموزان با راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.