پورتوریکو در بحران/ آمریکا در امدادرسانی به مردم توفان‌‍‌زده ناتوان است!

پس از وقوع توفان سهمگین ماریا و وارد شدن خسارات بسیار، پورتوریکو با خطر گرفتار شدن در بدترین بحران تاریخ خود رو به روست.

پورتوریکو در بحران/ آمریکا در امدادرسانی به مردم توفان‌‍‌زده ناتوان است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، بسیاری از ساکنان پورتوریکو معتقدند سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به این منطقه رویداد مهمی نیست. برخی ساکنان بسیار فقیر پورتوریکو هیچ نظری در مورد سفر ترامپ به این منطقه ندارند. آب و برق در این منطقه همچنان قطع است.

یکی از ساکنان سان خوآن می گوید ما برق و روشنایی نداریم. ما همه چیز حتی رختخواب خود را از دست داده ایم. در مناطق فقیرنشین سان خوآن امدادرسانی و پاکسازی به کندی صورت می گیرد. میزان خسارات نیز در این منطقه قابل توجه است.

با گذشت دو هفته از وقوع توفان ماریا در این جزیره هنوز هم مردم در انتظار کمک های فدرال هستند. زنی در مورد انتظارش از سفر ترامپ به منطقه می گوید در این باره نظری ندارد. بارش در این منطقه آغاز شده است و مردم منطقه معتقدند این بارش می تواند برای قربانیان توفان فاجعه بار باشد. بسیاری از خانه سقفشان را بر اثر شدت وزش باد از دست داده اند.

مردی می گوید در خانه بدون سقف زندگی کردن آسان نیست. من برای هیچ کس چنین آرزویی نمی کنم. من یک بزرگسالم اما کودکانی هم هستند که در خانه های بدون سقف زندگی می کنند. این مسئله بسیار نگران کننده است. باید هفته ها و حتی ماه‌ها انتظار کشید تا نتیجه سفر رئیس جمهور به منطقه را مشاهده کرد.

بدون کمک های فوری پورتوریکو با بدترین بحران تاریخ خود رو به رو خواهد شد.

 

انتهای پیام/

بحران در پورتوریکو پس از وقوع توفان ماریا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار