سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر:

۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بوشهر معدوم شد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شرکتها و کارگاه‌های نگهداری و عرضه مواد غذایی در شهرک صنعتی بوشهر جمع آوری و معدوم شد.

۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بوشهر معدوم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن فخرایی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر توجه به حوزه سلامت مواد غذایی اظهار داشت:کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت بوشهر همواره بر مواد غذایی در نقاط و مکان‌های مختلف، نظارت و کالا‌های فاسد و غیر بهداشتی را جمع آوری می‌کنند و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت از شرکت‌های نگه‌داری و توزیع مواد غذایی در شهرک صنعتی بوشهر افزود:بازرسان بهداشت محیط در شهرک صنعتی ۲ بوشهر، مواد غذایی که در شرکت‌های مختلف نگه‌داری و توزیع می‌شد بازرسی ومواد غذایی فاسد را شناسایی کردند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با اشاره به پایش نگه‌داری مواد غذایی، ساختار بهداشتی سوله‌ها، سردخانه‌ها، مقررات خودرو‌های حمل و نقل و نحوه ذخیره سازی محصولات تصریح کرد: در این پایش هویت و کیفیت محصولات غذایی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت که در همین راستا مقدار ۶۱۲ کیلوگرم موادغذایی فاسد جمع آوری و معدوم شد.

فخرایی افزود: با توجه به اینکه عرضه محصولات غذایی تابع شرایط خاص بهداشتی بوده و در همین ارتباط تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت رویت تخلفات بهداشتی، با افراد متخلف طبق قانون ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و آرایشی برخورد جدی بعمل می‌آید. تعداد ۲۸ اخطاریه غیربحرانی برای شرکت‌های موادغذایی متخلف صادر شد که طی روز‌های آتی مراحل قانونی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام /پ

۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بوشهر معدوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.