باقری معتمد: منتقدان پولادگر به راحتی کنار گذاشته می شوند

ملی پوش سابق تکواندو گفت: سال هاست منتقدین پولادگر به راحتی کنار گذاشته می شوند و مسئولان ورزش نیز گوش شنوایی ندارند.

محمد باقری معتمد ملی پوش سابق تکواندو در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت فدراسیون تکواندو اظهار کرد: اتفاقاتی درچند سال اخیر در تکواندو رخ داده است. هر شخصی که از پولادگر انتقاد می کند، کنار گذاشته می شود. خدابخشی و اسبقی جوانانی هستند که می توانند به تیم ملی کمک کنند اما به راحتی کنار گذاشته شده اند. تکواندو سیر نزولی خود را طی می کند. نتایج المپیک و گرندپری نشان دهنده این موضوع است. گوش شنوایی وجود ندارد و سال هاست همه چیز به همین منوال پیش می رود.

او افزود: سال های زیادی در اردوهای تیم ملی بودم بدون این که حقوقی دریافت کنم. همه بازیکنان نیز شرایطی همانند من داشته اند. هیچ حقوقی دریافت نکردیم و فقط از جیب خوردیم.


باقری معتمد ادامه داد: آقای  سلطانی فر! چرا در حال حاضر کسی نیست که به ما جواب بدهد؟ چرا من باید در خلوت خودم به فکر خارج شدن از ایران و بازی برای تیم های دیگر باشم؟  چرا حق و حقوق من را نمی دهند؟ من سه سال از تکواندو دور بودم. فدراسیون فعلی امکان حضور در المپیک ریو را از من گرفت.

ملی پوش سابق تکواندو خاطر نشان کرد: من تاکنون در تکواندو به هر چه که می خواستم رسیده ام. اما باز هم دوست دارم به تکواندو برگردم و مدال های المپیک بیشتر و خوش رنگی تری بگیرم.

انتهای پیام/

اظهارات باقری معتمد درباره وضعیت تکواندو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریال
۱۶:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
اقای معتمد شما زمانی بهترین بودی ولی وقتی مصدوم میشدی دیگران آمدند و جای تو رو گرفتن. ورزش حرفه ای همینه. مقانلو با تمام بدیهایی که داشت یک ویژگی داشت اون هم اینکه باج به کسی نمیداد. در انتخابیها باختی و فرصت حضو در قهرمانی آسیا و جهان رو از دست دادی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
آقای پولادگر شما خوب ما عالی...لطفا تشریف ببرید کنار...!!!
آخرین اخبار