برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی اترک در مسیر تهران-زاهدان-تهران

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی اترک در مسیر تهران - زاهدان - تهران برقرار شد.

برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی اترک در مسیر تهران-زاهدان-تهران به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن اعرابی مقدم مدیرکل فرودگاههای  استان  اظهار داشت: این پرواز هر شب ساعت 20:30 فرودگاه مهرآباد را ترک می کند و ساعت 22:10 وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شود.

وی ادامه داد: این پرواز مجددا ساعت 23:15 فرودگاه زاهدان را به مقصد تهران ترک می کند.

اعرابی مقدم گفت: در صورت استقبال مسافران پروازهای شرکت هواپیمایی اترک در مسیر تهران-زاهدان-تهران ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان افزود: با هدف تسهیل در رفت و آمد مسافران در مسیر یزد با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت هواپیمایی آسمان پرواز در مسیر زاهدان - یزد - زاهدان از اواخر شهریور هر هفته شنبه ها برقرار شد که با توجه به کمبود مسافر احتمال لغو آن وجود دارد.

اعرابی مقدم تاکید کرد: برقراری هر مسیر پروازی جدید بستگی به استقبال مسافران دارد و در صورت نبود مسافر به تعداد کافی احتمال لغو این پروازها دور از انتظار نیست.

وی اظهار داشت: هم اینک شرکت های هواپیمایی آسمان، ایران ایر، ماهان، اترک، کیش ایر و قشم ایر جابجایی مسافر در مسیرهای هوایی سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند.

وی گفت: بیش از 150 پرواز هر هفته از فرودگاههای زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار انجام می شود.

وی افزود: بیش از 100 پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می کنند که بیشتر این پروازها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.

انتهای پیام/ع

برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی اترک در مسیر تهران-زاهدان-تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار