فرامرزیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

بدنه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تغییر می‌کند

نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: با بررسی فعالیت شورا شاهد تغییراتی در بدنه آن خواهیم بود.

هر تصمیمی درباره جایگزینی جبهه اصلاحات به جای شورای عالی سیاستگزاری اصلاح طلبان توسط این جبهه اعلام می‌شودژاله فرامرزیان نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درگفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جایگزینی جبهه اصلاحات به جای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از قبل تشکیل شده است و اگر مشکلی در بدنه اصلاحات به وجود آید به دلایل حزبی است و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به پیشنهاد این جبهه شکل گرفته لذا اگر تصمیمی گرفته شود به صورت مستقیم از سوی جبهه اصلاحات اعلام خواهد شد.

وی افزود: ممکن است نظریه‌های مختلفی درباره جایگزینی جبهه اصلاحات به جای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد اما تاکنون به صورت رسمی درباره این موضوع اظهار نظری نشده است .

فرامرزیان تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به دنبال  اجماع نظر برای ادامه فعالیت جریان اصلاحات هستند لذا در حال حاضر ظرفیت فعالیت حزبی نمی‌تواند شامل تمامی صاحب‌نظران این تفکر باشد و لازم است که تشکلی با ترکیب اشخاص حقیقی و حقوقی وجود داشته باشد تا اجماع کلی اصلاح‌طلبان خدشه‌دار نشود.

نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره تغییرات احتمالی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بیان کرد: در طی هفته آینده و لغایت تا پایان مهر کمیته به جمع‌بندی خواهد رسید و متعاقبا نتایج آن اعلام می‌شود.

فرامرزیان درباره تغییر در ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که مدتی است مورد بحث و بررسی قرار دارد خاطر نشان کرد: فعالیت شورای عالی توسط کمیته و صاحب‌نظران مورد بررسی قرار گرفته و جمع‌بندی آن می‌تواند شاهد تغییراتی در بدنه این شورا باشد اما اکنون خروجی کمیته مشخص نیست و نمی‌توان در مورد نتیجه قطعی آن اظهار نظر کرد.

 

انتهای پیام /

 تغییرات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار