حافظی مطرح کرد:

فعالیت نزدیک به یک هزار خیر مدرسه ساز خارج از کشور

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: نزدیک به یک هزار خیر مدرسه ساز خارج از کشور به این مساله مشغول هستند.

فعالیت نزدیک به یک هزار خیر مدرسه ساز خارج از کشوربه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز کشور با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، محمد رضا حافظی مدیر عامل خیرین مدرسه ساز، محمد تقی نظرپور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس عصر امروز در مجلس سازمان نوسازی کشور برگزار شد.

در این مراسم حافظی بیان کرد: در ۲۱سال گذشته کاری در کشور را آغاز کردیم و تعداد خیرین بیش از ۶۵۰هزار در داخل کشور و یک هزار در سراسر جهان است.

وی افزود: این تعامل بین مجامع خیرین و آموزش و پرورش مهم است و به حل مشکلات کمک می کند و وزیر و معاون عمرانی از اعضای این نهاد مردمی است.

حافظی با اشاره به اینکه نوسازی وظیفه نظارت اجرایی دارد، گفت: سازمان نوسازی الگویی موفق در سطح کشور است و مدیران شایسته ای در این مجموعه حاضر هستند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: 10 درصد از مردم ایران در کشور در سراسر جهان حاضر هستند و بر این اساس به کانادا سفر داریم تا مدرسه ایرانی در چهار شهر این کشور احداث شود همچنین بعد از آن به آلمان سفر خواهیم کرد.

وی یادآور شد: خیرین بیش از گذشته در این عرضه فعالیت خواهند داشت و امیدواریم وزیر آموزش و پرورش در برخی جلسات مجمع در صورت امکان حاضر شود.

انتهای پیام/

مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.