امام جمعه شاهین‌شهر:

برگزاری باشکوه اربعین یکی از راه‌های معرفی فرهنگ حسینی است

امام جمعه شاهین‌شهر گفت: برگزاری باشکوه اربعین حسینی، یکی از راههای انتقال فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) به میلیون های زائر سرور و سالار شهیدان در کربلای معلی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان  امروز در ستاد اربعین حسینی این شهرستان در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: برگزاری باشکوه اربعین حسینی، یکی از راه‌های انتقال فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) به میلیون‌های زائر سرور و سالار شهیدان است.

وی افزود: پیاده‌روی 28 میلیون زائر مسلمان و غیرمسلمان از سراسر دنیا به خاطر عشق به سیره و مکتب عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع) است؛ ملل دنیا از طریق فرهنگ عاشورا دریافته‌اند که تنها را مبارزه با ظالمان  و حمایت از مظلومان عالم، تبعیت از فرهنگ شهادت طلبی حضرت امام حسین (ع) است.

 امام‌جمعه شاهین‌شهر از خادمان زائران امام حسین (ع) در مراسم اربعین سال گذشته قدردانی کرد که وقتی خدمت‌رسانی به نیت جلب رضای پروردگار متعال و عشق به حضرت سیدالشهدا (ع) باشد، خادمان بهترین خدمات را با بیشترین نیروی خود به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کنند.

ملکیان، اظهار داشت: زیارت امام حسین (ع) پیوند انسان عاشق را با راه سالار شهیدان عالم آنچنان عمیق می‌کند که امثال شهید حججی‌ها حاضرند برای حفظ فرهنگ عاشورا و سیره اهل‌بیت معصومین سر و جان‌خود را فدا کنند.

وی با بررسی تاریخ رسالت انبیای الهی و اتصال آن به قیام حضرت سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: قیام امام حسین (ع) از چنان تأثیرگذاری برخورداراست که رسالت انبیای الهی را بیمه کرده است؛ تأثیر این قیام تا ظهور حضرت حجت مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت؛ در روایت‌ها آمده است وقتی حضرت ولی‌عصر ظهور می‌کنند، امام خودش را با انتساب به جدش امام حسین (ع) معرفی می‌کند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر از بازاریان، کارخانه‌داران، مسؤولان ادارات و قشرهای مختلف مردم دعوت کرد برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال هرچه در توان دارند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ستاد اربعین حسینی در شهرهای این شهرستان اهدا کنند.

 

انتهای پیام/م

 

خادمان بهترین خدمات را با بیشترین نیروی خود به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.