افشای رسوایی دیگری از رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن؛

منصور هادی و کابینه‌اش صدها میلیون دلار از پول نفت مردم یمن را چپاول کرده‌اند

شبکه تلویزیونی المسیره در گزارشی به بررسی رسوایی‌های مالی منصور هادی و کابینه‌اش و غارت اموال عمومی مردم یمن پرداخت.

منصور هادی و کابینه‌اش صدها میلیون دلار از پول نفت مردم یمن را چپاول کرده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، خالد بحاح، نخست وزیر سابق و انتصابی عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، فاش ساخت که منصور هادی و کابینه‌اش صدها میلیون دلار پول نفت استان حضرموت را چپاول کرده اند. خالد بحاح در صفحه خود در توئیتر نوشت این موضوع را با سند و مدرک می گوید.

خالد بحاح در چارچوب رسوایی های مزدوران سعودی آمریکایی، اقدام این مزدوران را به سرقت حدود 700 میلیون دلار از نفت مسیله در حضرموت آن هم ظرف یک سال و نیز سرقت 400 میلیون ریال پول یمنی بر ملا کرده است. بحاح گفت اسناد و مدارکی دارد که ثابت می کند آنها ( منصور هادی و دولتش) در فسادهای گسترده مالی دست دارند.

گزارشگر المسیره نیز در گزارشی گفت میان رسوایی های بزرگ مزدوران سعودی آمریکایی در یمن، اکنون اتهام زنی های متقابل به رده‌های اول ستون مزدوران رسیده است. این بار خالد بحاح وابسته به امارات با سند و مدرک اعلام کرد دولت غیر قانونی منصور هادی(وابسته به عربستان) 700 میلیون دلار از منابع نفتی مسیله در استان حضرموت را ظرف یکسال و نیز 400میلیون ریال یمنی را چپاول کرده است.

این گزارشگر گفت این اتهامات همراه با سند و مدرک بین سران رده اول، بخش ناچیزی از رسوایی‌های مزدوران و اختلاس‌های مالی آنهاست و این نشان می دهد آنان پول و ثروت ملت یمن را در سایه قطع شدن حقوق کارمندان و رنج و سختی اقتصادی مردم، بازیچه خود قرار داده اند.

خالد بحاح اعلام کرد این دولت که وی آن را متلاشی شده نامید هرچند خود وی نیز پیشتر نخست وزیر و بخشی از آن بوده، در سطح نظامیان دچار فساد شده است و علاوه بر این در اعلام شمار افراد به خدمت گرفته در صفوف متجاوزان نیز به شدت مبالغه می کند.

به گزارش المسیره آنچه بحاح فاش کرده است تازگی ندارد اما مهر تأیید دیگری بر شکنندگی امیدواری متجاوزان به مجموعه ای از افراد فاسد است که ملت یمن آنها را به دور انداخته و اجازه نداده است در آینده در این کشور نقشی ایفا کنند.

 

انتهای پیام/

 

غارت اموال مردم یمن توسط منصور هادی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار