در شورای ترافیک چادگان مطرح شد

لزوم رفع معضل خطرناک بودن سه راهی کمیتک در بخش مرکزی چادگان

فرماندار چادگان گفت: بحث خطرناک بودن جاده سه راهی کمیتک در بخش مرکزی با توجه به تصمیمات کارشناسی به زودی رفع شود تا شاهد هیچ گونه مشکلی در این حوزه نباشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امروز مهدی اسدپور در جلسه شورای ترافیک  ضمن بر شمردن اهداف قیام امام حسین (ع) و یارانش اظهار کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم با درک معارف از زندگی ائمه اطهار (ع) و الگوگیری مناسب از در جامعه امروزی نقش موثری را بتوانیم داشته باشیم.

مهدی اسدپور به منطقه حادثه خیز سه راهی کمیتک اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم بحث خطرناک بودن جاده سه راهی کمیتک در بخش مرکزی با توجه به تصمیمات کارشناسی به زودی رفع شود تا شاهد هیچ گونه مشکلی در این حوزه نباشیم.

امیر جعفری بخشدار مرکزی چادگان گفت: سه راهی علی‌آباد نیز دربخش مرکزی طبق مصوبات جلسه گذشته ایمن‌سازی شد.

نادر نجاری شهردار چادگان گفت: درابطه با آزادسازی خیابان شورا مقرر گردید شورای اسلامی شهر پس از دعوت و برگزاری جلسات با مالکین به توافق برسند تا شاهد ترافیک و خطرآفرینی در این محدوده نباشیم.

شهردار چادگان در رابطه با تقاطع خطرساز ولیعصر عنوان کرد: این مورد مقطعی بوده و هم اکنون شهرداری از کارشناسان شورای عالی ترافیک از استان دعوت کرده تا نسبت به یک طرح دائمی بی‌خطر اقدام نمایند.

مرتضی میلانی‌نژاد رئیس شورای اسلامی شهر چادگان افزود: مقررگردید با توجه به نصب تابلوی کامیون ممنوع در خیابان قدس اطلاع‌رسانی توسط شهرداری چادگان صورت بگیرد تا شاهد ترافیک روان در این خیابان باشیم و پلیس راهور نیز نسبت به اعمال قانون اقدام کند.

مقرر شد محل پارک سوار شهرستان با دعوت از سرمایه‌گذار، بحث، بررسی و نسبت به تحویل نقشه‌های نظام مهندسی به شهرداری چادگان اقدام نماید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار