لروی: سعی داریم توگو را در تمام زمینه ها بازسازی کنیم/ در فوتبال بازیکن ستاره بی معنی است

سرمربی تیم ملی فوتبال توگو گفت: سعی داریم در تمام زمینه ها تیم توگو را بازسازی کنیم به همین دلیل ایران را برای برگزاری دیدار تدارکاتی انتخاب کردیم.

لروی: سعی داریم توگو را در تمام زمینه ها بازسازی کنیم/ در فوتبال بازیکن ستاره بی معنی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کلود لروی درباره برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل توگو گفت: باید از دعوت فدراسیون فوتبال ایران و استقبال بسیار خوبی که از ما در جریان سفر به کشور شما انجام شده است تشکر کنم. البته نخستین باری نیست که به ایران سفر می کنم. امیدوارم مقابل ایران که صعودش به جام جهانی را مسجل کرده است، بازی خوبی انجام بدهیم.

او درباره شناختش از تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: روی ویدیو بازی‌های ایران کار کرده ایم و آنالیزخوبی از بازی‌های این تیم داشتیم.

لروی درمورد اهداف تیم ملی توگو از بازی با ایران اظهار کرد: با توجه به افت توگو در سال های اخیر سعی کردیم در تمام زمینه‌ها مانند مسائل تکنیکی، تاکتیکی و روانی بازسازی خوبی داشته باشیم و امیدوارم در این راه هم پیشرفت کنیم.

او درباره بازیکنان غایب توگو در دیدار مقابل ایران گفت: بزرگ ترین مشکل ما اینست که امانوئل آدبایور را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم و او نتوانست همراه تیم‌توگو به ایران بیاید. به همین دلیل متاسف هستم چراکه حضور آدبایور کیفیت تیم ما را بالاتر می‌ برد. بازیکنان ایران را هم می شناسم. آن ها از لحاظ تکنیکی سطح بالایی دارند و باهوش هستند.

کلود لروی از مترجم خود درمورد علی دایی پرسید که او جواب داد دایی در لیگ برتر ایران سرمربیگری می کند.

سرمربی توگو هم بیان کرد:سلام مرا به دایی برسانید. در گذشته با عمان روبه‌روی ایران قرار گرفته‌ام و آن دیدار را بردم.

او درمورد ستاره های جانشین آدبایور در ترکیب تیم ملی توگو گفت: ستاره خطاب کردن بازیکنان فوتبال را به هیچ وجه نمی‌پسندم. اگر در شب به آسمان نگاه کنید، ستاره های زیادی می‌بیند اما اطراف آن ها به جز فضایی تاریک هیچ چیز نمی‌بینید. برای دیدن ستاره ها باید آسمان تاریک باشد. بنابراین اگر شما بازیکنان فوتبال را ستاره صدا کنید یعنی سایر بازیکنان تاریک هستند و کارایی ندارند. تیم من پر از بازیکنان بزرگ است که برای موفقیت توگو تلاش می‌کنند.

لروی تصریح کرد: زمانی که هدایت تیم ملی توگو را برعهده گرفتم، به من اعلام کردند که آدبایور در تیم من یک مشکل بزرگ است و نمی‌توانم او را کنترل کنم. برخی اعتقاد داشتند ادبایور تنها به تمرین می‌آید، اختصاصی تمرین می‌کند و جدا از تیم و به تنهایی در هتلی دیگر اقامت می‌کند. با این حال هیچ یک از مسائلی که خبرنگاران توگویی درباره آدبایور می گفتند، درست نبود. او بازیکن بسیار بزرگ و تاثیرگذاری برای تیم است.

سرمربی تیم ملی توگو درمورد پیش بینی اش از نتیجه دیدار این تیم مقابل توگو اظهار داشت: هرگز نتیجه بازی ها را پیش‌بینی نمی‌کنم، اما سعی داریم بازی خوبی مقابل ایران انجام بدهیم. بازیکنان حرفه‌ای در تیم من حضور دارند. سعی می کنیم از بازیکنان جوانمان که در تیم های بالای جدول لیگ توگو بازی می کنند، استفاده کنیم مانند دروازه‌بان جوان‌مان که سومین بازی ملی اش را انجام می دهد.

لروی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار بازیکنان جوان برخی نفراتمان مانند داکونام و دوسوی در تیم‌های هانوفر اسپانیا، ختافه اسپانیا، متس فرانسه و لیگ‌های حرفه‌ای بازی می‌کنند. همه تلاش‌مان این است با ارائه یک بازی جدی مقابل ایران به پیروزی برسیم. هرچند این امر سخت است، اما از بازیکنانم می خواهم ۱۰۰ درصد توانشان را بگذارند.

انتهای پیام/

اظهارات کلود لروی درباره دیدار ایران و توگو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار