رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

محقق شدن تنها ۳۵ درصد تعهد اشتغال در بروجرد پس از گذشت ۶ ماه از سال

با گذشت نیمی از سال جاری تنها ۳۵ درصد تعهد اشتغال در بروجرد محقق شده و از سه هزار و ۴۰۲ اشتغال تنها یکهزار و ۱۰۰ شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛عبدالعلی گیوه کی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: امسال قرار است سه هزار و ۴۰۲ شغل در بروجرد ایجاد شود که با گذشت ۶ ماه از سال جاری تا کنون تنها یک سوم این امر محقق شده و یک هزار و ۱۰۰ شغل ایجاد شده است.

 وی اضافه کرد: در کل شهرستان بروجرد ۳۵ درصد تعهد اشتغال محقق شده و نیاز است که دستگاه‌های مربوطه برای ایجاد شغل تلاش کنند.

 گیوه کی گفت: برخی از دستگاه‌ها نسبت به تعهد اشتغالی که داشته اند تا کنون اقدامی انجام نداده و میزان تعهد آن‌ها در ایجاد شغل صفر است.

 به گفته وی طی این مدت ۳۷ میلیارد ریال از طریق بخش دولتی، ۳۰۴ میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی و سه هزار و ۴۶ میلیارد ریال هم از طریق بانک‌ها جذب شده و در مجموع حدود ۴۰ درصد سرمایه جذب شده است.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: البته برخی از دستگاه‌ها برای ثبت اشجاد اشتغال در سامانه با مشکلاتی همراه هستند که در تلاش هستیم تا مشکلات سامانه هر چه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/د


۶ ماه از سال گذشت، تنها ۳۵ درصد تعهد اشتغال در بروجرد محقق شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.