کشف ۵۰ فقره سرقت منزل/ دستگیری ۳۲ خرده فروش و معتاد مواد مخدر

اخبار پلیس فارس در روز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، موفق شدند ضمن دستگیری ۳۲ خرده فروش و معتاد مواد مخدر، در بازرسی از محل پاتوق آنان، ۳۰ گرم شیشه، ۶۰ گرم حشیش، ۳۵۰ گرم تریاک و ۱۳۸ گرم سوخته تریاک را کشف کنند.

وی افزود: متهمان به همراه مواد مکشوفه تحویل مقام قضایی شدند.

کشف ۵۰ فقره سرقت منزل

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۵۰ فقره سرقت منزل خبر داد.
سردار گودرزی گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد منزل توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو وانت پیکان در شیراز، شناسائی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی ادامه داد: متهم پس از تحقیقات به بیش از ۵۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد که تلاش برای دستگیری همدستان متهم و کشف دیگر اموال مسروقه ادامه دارد.

کشف ۸۲ درصدی جرائم فضای مجازی در فارس

سردار گودرزی همچنین از کشف ۸۲ درصدی جرائم فضای مجازی و ۷۶ درصدی جرائم خشن توسط پلیس آگاهی استان فارس خبر داد و گفت: با پشتیبانی‌های مردم، حمایت‌های مسئولان و تلاش کارکنان نیروی انتظامی امنیت مطلوبی در استان برقرار است و هیچ گونه گره امنیتی در سطح استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ن

خبرهای پلیس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.