برانکو: رسانه‌ها اسامی بازیکنان متخلف را فاش کنند/سیدجلال را کنار نگذاشتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رسانه‌ها اسامی بازیکنانی که شب قبل از بازی با الهلال خوشگذرانی کرده اند را اعلام کنند.

رسانه ها اسامی بازیکنان متخلف را فاش  کنند/سیدجلال حسینی را کنار نگذاشتمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوییچ سرمربی تیم پرسپولیس درباره خوشگذرانی  پرسپولیس‌ها گفت: من از این موضوع خبر ندارم. خبرنگاران در این باره نوشته‌اند. اگر آن‌ها نوشته‌اند باید بنویسند کدام بازیکنان این کار‌ها را انجام داده اند.  

او در پاسخ به این سوال که در بازی قبلی هم بازیکنان خاطی را ۵۰ هزار دلار جریمه کرده است، تصریح کرد: این‌ها مسائل داخلی ماست. اگر می‌دانند کدام بازیکنان برای خوشگذرانی رفته‌اند، چرا نمی‌نویسند؟ من هم می‌توانم حرف‌های بی مدرک بزنم. من این مطلب را امروز از خبرنگاران شنیدم.

برانکو درباره این که آیا پرسپولیس پس از باخت مقابل الهلال وارد حاشیه شده است؟ اظهار کرد: من نمی‌دانم درباره سید جلال حسینی چه نوشته‌اند؟ او کاپیتان تیم ما و بازیکن ماست و تا زمانی که من مربی‌ام کاپیتان خواهد بود. من نمی‌دانم مشکل کجاست؟ چه کسی برای ما مشکل می‌سازد؟

او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد که قبل از بازی از حسینی خواسته بازی کند، اما او قبول نکرده؟ گفت: ما با هم صحبت کردیم. منفی و مثبت‌ها را کنار هم گذاشتیم و در نهایت من باید تصمیم می‌گرفتم. اما تصمیم جمعی‌مان این بود که ریسک بزرگی است که او بازی کند. با توجه به این که 2 ماه بازی نکرده بود و دو ماه هم تمرین تحت فشار نداشته، نتیجه گرفتیم که بهتر است بازی نکند و اگر نیاز شد بازی کند. چون هم با مصلح و هم با ماهینی مشکل داشتیم بنابراین ریسک بزرگی بود و هیچ سوء تفاهمی نبود.

وی افزود: مسئله مهم این است که حسینی در حال حاضر سالم است، اما طبیعی است که نیاز به بازی دارد و امیدواریم که بتواند در تیم ملی هم بازی کند و این مساله مهمی است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در صورتی که حسینی در بازی سه‌شنبه تیم ملی بازی نکند، آیا برانکو از او در مقابل استقلال خوزستان استفاده خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بله او باید برای ما بازی کند. حسینی در حال حاضر تمرین می‌کند، اما هنوز به فرم کامل نرسیده است و فقط با بازی می‌تواند به فرم کامل برسد. او دانش و تجربه دارد و انرژی و شوق بازی هم دارد و مشکلی ندارد. نمی‌دانم چه کسی گفته من حسینی را خط زدم و کنار گذاشتم؟ این مطالب را رسانه‌ها می‌نویسند و حق دارید که هرچه می‌خواهید بنویسید.

او در پاسخ به این سوال که هواداران پرسپولیس برای بازی برگشت مقابل الهلال چشم امید به معجزه برانکو دارند و با توجه به این که پرسپولیس در لیگ هم باید مقابل استقلال خوزستان به میدان برود، آیا این فشردگی بازی‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند؟ گفت: برای بازی مقابل الهلال وقت کافی برای آماده شدن داریم. من نمی‌دانم چطور درباره معجزه صحبت می‌کنند؟ الهلال تیم بسیار خوبی است و هر سال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی می‌کند و ۴ تا ۵ بازیکنانش مدام در تیم حضور دارند و فقط خارجی‌ها تغییر می‌کنند و البته بازیکنان خارجی هم ارتقا پیدا می‌کنند. تیمی است که ۶۰ قهرمانی مختلف داشته و قهرمان آسیا هم بوده است و تیم قرن آسیا شناخته شده است. این‌ها چه فکری می‌کنند و چرا می‌گویند که الهلال تیم آسان و ضعیفی است؟

برانکو ادامه داد: ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. ما یک هزارم شانس هم وجود داشته باشد تلاش‌مان را خواهیم کرد، اما کار سختی داریم. با توجه به اتفاقات بازی رفت، صعود سخت است، اما به هر حال فوتبال است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره این که آیا شجاع خلیل‌زاده و فرشاد احمدزاده که بازیکنان مصدوم تیم هستند، به بازی بعدی پرسپولیس می‌رسند یا خیر؟ گفت: شجاع متاسفانه در تمرین اول ما مصدوم شد. مصدومیت او به خاطر شوقی بود که این بازیکن دارد و در هر تمرینی سعی می‌کند که ۱۰۰ درصد توانش را بگذارد. خیلی نگران شجاع هستم. فرشاد هم امروز یک معاینه دیگر دارد و شانس برگشت دارد.

او درباره آنالیز بازی پرسپولیس و الهلال و اشتباهات خط دفاع گفت: ما تمرین می‌کنیم که اشتباهات‌مان کم شود. اشتباه همیشه خواهد بود. اشتباه اگر نباشد که همه بازی‌ها بدون گل می‌شود. ما ۵ شانس داشتیم، دفاع آن‌ها هم اشتباه کرد، اما نتوانستیم ازشانس‌های‌مان استفاده کنیم. بله اشتباه داشتیم و در آن شرایط که بازی را باخته بودیم و می‌خواستیم جبران کنیم درصد اشتباه بالاتر می‌رود. ما سعی می‌کنیم که اشتباه‌ها را به حداقل برسانیم. باید بدانیم که در حال حاضر یکی از بازیکنان ما مصلح است که امسال از لیگ ۲ آمده است. شجاع هم بازیکن جدید ماست. از ماهینی هم در همه پست‌ها استفاده می‌کنیم. طبیعی است که در این طور شرایط اشتباه‌ها هم بیش‌تر می‌شود. چون در این شرایط بیش از همه ماهینی و ربیع‌خواه قربانی می‌شوند که مجبورند در همه پست‌ها بازی کنند.

برانکو در پاسخ به این سوال که با توجه به محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات آیا در فصل آینده این تیم با مشکلات زیادی روبه‌رو نخواهد بود؟ گفت: من به تیمی که الان داریم کاملا ایمان دارم و انتظار دارم که انرژی و شوق به تیم برگردد و مشکل خاصی نمی‌بینم. همه بازیکنان جوان ما خیلی خوب پیشرفت می‌کنند و قطعا نتایج خوبی به دست خواهیم آورد.

انتهای پیام/

 

اظهارات برانکو درباره خوشگذرانی‌های تیم پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۲۲:۵۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
سلام ، مطالبتون خیلییییی عالیه ، فوق العادست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
بیچاره پیرمرد کروات.
آخرین اخبار