وزارت داخله:

اتهام دست داشتن نماینده پارلمان در سقوط «فندقستان» بی اساس است

سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله اتهام دست داشتن یک نماینده پارلمان در سقوط فندقستان ولایت پروان را بی اساس دانست.

اتهام دست داشتن نماینده پارلمان در سقوط «فندقستان» بی اساس استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «نجیب دانش»، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله در یک نشست خبری، اتهام دست داشتن یک نماینده پارلمان در سقوط فندقستان ولایت پروان را بی اساس دانست.

برخی از شهروندان و فعالان مدنی پس از سقوط منطقه فندقستان، مسئولان محلی ولایت پروان را به بی‌کفایتی متهم کردند و مدعی شدند که «عبدالستار خواصی»، نماینده ولایت پروان در سقوط این منطقه با طالبان همکاری داشته است.

سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله که روز گذشته از پاکسازی منطقه فندقستان از وجود طالبان خبر داد اظهار داشت: «هیچ اسنادی مبنی بر همدستی این فرد با طالبان در تصرف دره فندقستان وجود وجود ندارد».

دانش افزود: «فرد نام برده نه تنها با طالبان همدستی نداشته اند بلکه در پاکسازی  دره فندقستان از وجود هراس افگنان  با نیروهای امنیتی همکاری کرده است.»

وی تصریح نمود که منطقه فندقستان عصر روز گذشته از وجود هراس افگنان به طور کامل پاک‌سازی شده است و این منطقه در کنترول نیروهای امنیتی می‌باشد.

سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله تاکید کرد که عملیات پاک‌سازی در اطراف منطقه فندقستان نیز آغاز شده تا تهدیدات احتمالی طالبان نیز دفع شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.