اجرای دو پژوه عمرانی احداث ایستگاه آتش‌نشانی در سنندج

عضو شواری شهر سنندج گفت: دو پروژه عمرانی احداث ایستگاه آتش‌نشانی در نواحی منفصل شهری نایسر و حسن آباد در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدانور رشیدی عضو شواری شهر سنندج صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سالن شهید مطهری سنندج که با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد، گفت: آتش‌نشانان با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص، تمامی تلاش خود را در راستای نجات جان شهروندان بکار می‌گیرند.

وی در خصوص ارتقاء ایمنی و امنیت در سطح شهر هم افزود: پراکندگی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر قطعاً در تسریع در امدادرسانی و همچنین کاهش تلفات جانی ومالی شهروندان تاثیرگذار است.

 رشیدی تاکید کرد: دو پروژه عمرانی احداث ایستگاه آتش‌نشانی در نواحی منفصل شهری نایسر و حسن آباد در حال اجراست که تسریع در اتمام این دو پروژه باید در الویت برنامه‌های عمرانی شهرداری قرار گیرد.

عضو شواری شهر سنندج عنوان کرد : وجود بافت‌های فرسوده در هسته مرکزی سطح شهر نظیر بازار بسیار جای نگرانی است که باید با تعامل و همکاری تمام دستگاه‌ها و اصناف، اقدام لازم در زمینه رفع مشکلات این نقاط انجام شود.

تجلیل از آتش‌نشانان نمونه و بازنشسته، اهدا درجه به دو تن از آتش‌نشانان و همچنین اجرای گروه دف‌نوازی از دیگر برنامه‌های روز آتش‌نشان در سنندج بود.

انتهای پیام/ د م

تجلیل از آتش نشانان نمونه کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.