مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان:

۴ میلیون سهم در بازار بورس سیستان و بلوچستان معامله شد

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته ۴ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۸۹۵ سهم و حق تقدم به ارزش افزون بر ۳۷ میلیارد ریال از میان ۶۱ شرکت داد و ستد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سوگل هیراد افزود: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته 4 میلیون و 666 هزار و 895 سهم و حق تقدم به ارزش افزون بر 37 میلیارد ریال از میان 61 شرکت داد و ستد کرد.


مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: 48 درصد از مجموع سهام معامله شده به خرید و 52 درصد به فروش اختصاص داشته است. شمار کدهای معامله شده جدید 38 عدد بوده و اسناد خزانه اسلامی به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات هفته گذشته را به خود اختصاص داده است.


هیراد اضافه کرد: شرکت‌های برتر هفته گذشته از لحاظ داد و ستد "اسناد خزانه اسلامی 2، اسناد خزانه اسلامی 4، شرکت داده گستر عصر نوین و اسناد خزانه اسلامی 6" بوده است.


این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.

انتهای پیام/گ

معامله بازار بورس سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار