واکنش مصدومان حادثه لاس وگاس به عیادت ترامپ و ملانیا + فیلم

دونالد ترامپ و همسرش در سفر به لاس وگاس از تعدادی از مصدومان این حادثه دیدن کردند، واکنش مصدومان نسبت به این دیدار جالب بوده است.

واکنش مصدومان حادثه لاس وگاس به عیادت ترامپ و ملانیا+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تیراندازی مرگباری که چند روز پیش در لاس وگاس آمریکا رخ داد و در جریان آن حدود 60 نفر کشته و 500 نفر زخمی شدند، نگاه های جهانی به آمریکا در اثر این حادثه تکراری مجدد به این کشور معطوف شد، حادثه‌ای که بر اثر حمل سلاح بسیار در ایالت های مختلف آمریکا رخ می دهد و جان افراد بی گناه را میگیرد.

ترامپ و همسرش ملانیا برای دلجویی از حادثه‌دیدگان و عیادت از مصدومان این حادثه به لاس‌وگاس سفر کردند و در بیمارستانی که تعدادی از مجروحان حادثه خونین لاس وگاس در آن بستری بودند، حضور پیدا کردند.

همراهان یکی از مصدومان بستری شده در زمان عیادت ترامپ و ملانیا از انها ویدئویی را ضبط و منتشر کرده است اما نکته جالب در این ویدئو واکنش فرد مصدوم شده به ورود ملانیا و البته تاخیر ترامپ برای حضور در کنار همسرش است.

در ویدئویی این خبر می توانید واکنش این جوان را در هنگام ورود رئیس جمهور و همسرش ببینید.

گفتنی است: در حادثه یکشنبه شب، فرد مهاجمی در لاس وگاس از طبقه سی و دوم هتلی در نزدیک جشنواره موسیقی به سمت مردم شلیک کرد که در اثر آن حدود 60 نفر کشته و 500 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/

عیادت ترامپ و همسرش از مصدومان حادثه لاس وگاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
همه چیز عادی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
الان مثلا چی شد خانم اومد سلام داد بعد ترامپ با تاخیر اومد به اون هم همونجوری سلام داد
آخرین اخبار