آیت الله خاتمی:

وهابی‌ها روزی می‌گفتند که شما به اندازه انگشتان دو دست حافظ قرآن ندارید/ به برکت خون شهدا حکومت قرآنی روی کار آمد

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه وهابی‌ها روزی می‌گفتند که شما به اندازه انگشتان دو دست حافظ قران ندارید؛ گفت: امروز سرمان را بالا می‌گیریم که ده‌ها هزار قاری قرآن داریم.

وهابی‌ها روزی می‌گفتند که شما به اندازه انگشتان دو دست حافظ قرآن ندارید/ به برکت خون شهدا حکومت قرآنی روی کار آمدبه گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی سپاه که در مجتمع غدیر برگزار شد، عنوان داشت:  قرآن عنصر حیات بخش زندگی است و انس با قرآن از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

وی افزود: حافظین قرآن، قرآن را از رو بخوانند که قرآن خواندن مطلوب خدا و اهل بیت است. 

خطیب موقت نماز جمعه با بیان اینکه تک تک ذرات زمین جاندار و سمیع و بصیرند، افزود: نگاه کردن به آیات قرآن مستحب است. در رابطه با حفظ قرآن باید گفت که حافظین قرآن کاری کنند که این کتاب آسمانی از یادشان نرود و سپاسگزاری این نعمت را به جای آورند. 

آیت الله خاتمی با بیان اهمیت تمرین حفظ قرآن کریم تاکید کرد: وهابی ها روزی به ما می گفتند که شما به عدد انگشتان دست حافظ قرآن ندارید؛ اما امروز سرمان را بالا می گیریم که ده‌ها هزار حافظ قرآن داریم. حفظ قرآن کریم از افتخارات شیعه است‌. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اهمیت تفسیر قرآن کریم تصریح کرد: حفظ قرآن کریم هر چه در توان فرد باشد، خوب است. 

وی گفت: کشور در عرصه تلاوت، قرائت و حفظ کشور گسترش و رشد خوبی داشته است. برای کسانی که حافظ قرآن هستند دوره یک تفسیر نمونه حائز اهمیت و لازم است. 

آیت الله خاتمی با بیان ابعاد گسترش فرهنگ قرآنی گفت: مدیران تشکیلات قرآنی یک حساب ویژه برای مفاهیم باز کنند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا حکومت قرآنی آمد، یاد آور شد: نویسندگان قانون اساسی دغدغه دین و قرآن برای کشور داشتند و این موضوع بسیار ارزشمند است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
قرآن مسیر دقیق روبه همه نشون میده
آخرین اخبار