معرفی 4 رتبه برتر ملی صنعت گردشگری از استان اردبیل

معاون گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: 4 رتبه برتر ملی صنعت گردشگری از استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، معاون گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: در سال جاری 2 برگزیده برتر ملی در صنعت گردشگری از استان اردبیل معرفی شد.

وی افزود: این برگزیدگان شامل سرهنگ دوم پاسدار برادر صالح زارعی در بخش راهیان نور و رحیم موذن زاده در بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دورنا است که با اهدای لوح و تندیس از آن ها تجلیل به عمل آمد.

معاون گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اضافه کرد: علاوه بر این در سال جاری دو مورد قابل تقدیر ملی در صنعت گردشگری از استان اردبیل منتخب شدند که شامل ایمانعلی ایمانی در بخش مستندسازی و حمید لطف اللهیان در بخش شهرداری ها است که با اهدای لوح تجلیل شدند.

تقی زاده با اشاره به تجلیل از برترین های صنعت گردشگری استان در جشنواره ملی و همچنین در مراسم استانی، یادآور شد: در سال گذشته سه برگزیده برتر ملی از استان اردبیل معرفی شده بود که شامل فرشید علیزاده در حوزه عکس سفر و گردشگری، داسی به عنوان دهیار روستای گردشگری موئیل و پل معلق به عنوان پروژه برتر گردشگری است.

وی تاکید کرد: استان اردبیل در وضعیت فعلی یکی از قطب های گردشگری کشور محسوب می شود و در سال های اخیر توانسته به جایگاه مطلوبی در این حوزه دست یابد.

 

انتهای پیام/ح

برترین های صنعت گردشگری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.